Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:00:06 GMT

کری‌خوانی گتوزو برای اینتر پیش از دربی شهر میلان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۱۹۶

به گزارش ایلنا، گتوزو با بیان اینکه شاید اینتر دست بالا را داشته باشد اما روسونری از لحاظ کیفی تیم بهتری است، اظهار داشت: اینتر نه تنها روی کاغذ بلکه در زمین هم تیم خوب و قدرتمندی است؛ نتایج آنها در لیگ قهرمانان این را ثابت می کند؛ آنها از لحاظ فیزیکی هم تیم قدرتمندی هستنند و باید مراقب برخی بازیکنان خطرناک آنها همچون ایکاردی و پریشیچ باشیم؛ باید تلاش کنیم تا در بازی استرس نداشته باشیم و بازی خودمان را بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جوان تیم میلان در ادامه گفت: ممکن است از لحاظ فیزیکی نسبت به اینتر انرژی کمتری داشته باشیم اما در مهارت های فردی بازیکنان وضعیت بهتری از آنها داریم و قطعا از لحاظ فنی هم بهتر هستیم؛ اسپالتی برای مربی جوانی مثل  من همانند یک معلم است، او می داند در  هر لحظه  چه تغییراتی را انجام دهد.

گتوزو در آخر  راجع به بازیکنان هم صحبت هایی را بیان کرد: می دانم برخی عاشق حواشی هستند؛ بله ، ممکن است برخی بازیکنان از من متنفر باشند اما شاید فقط بیست درصد باشد! راجع به هاکان هم امیدوارم همان بازیکنی را در زمین ببینم که در تیم ملی ترکیه بازی کرد؛ بیشتر مواقع با او صحبت می کنم چرا که هاکان کمی مشکلات خانوادگی دارد و بیشتر به این صحبت هانیاز دارد؛ البته من هم  به درست شدن ذهنیت او احتیاج دارم؛ او  زمان سختی را سپری می کند. پس سعی داریم به او نزدیک باشیم. کالابریا یا آباته؟ خواهیم دید، چیزهایی در ذهن دارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی زمین لیگ قهرمانان معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!