Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@00:37:11 GMT

«به عشق تو» بابک مافی را بشنوید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۲۴۴

فرهنگ > موسیقی - بابک مافی قطعه جدید خود را با نام «به عشق تو» منتشر کرد. این هنرمند، آهنگسازی این کار را نیز برعهده داشته و ترانه آن را سروده است.

 

Video/Audio Link

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بابک مافی، خواننده موسیقی پاپ، قطعه جدید خود با نام «به عشق تو» را منتشر کرد که ترانه و آهنگسازی این قطعه را خودش برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مافی از سال ۱۳۷۰ شروع به نوازندگی پیانو و از سال ۱۳۸۲ به صورت حرفه‌ای شروع به آهنگسازی و تنظیم ارکستر کرده است.

او کار موسیقی را با شهاب رمضان آغاز کرده و در قسمت آهنگسازی و تنظیم با امین رستمی و مسعود امامی همکاری داشته است.

57243

دانلود کلید واژه‌ها : خواننده - موسیقی - موسیقی پاپ -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خواننده موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید