Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:31:06 GMT

سرپرستان وزارت های راه و صنعت را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۲۸۱

سرپرستان وزارت های راه و صنعت را بشناسید

روحانی به «محمد اسلامی» و «رضا رحمانی» برای سرپرستی وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، ساعتی پیش «حسن روحانی»، رئیس جمهوری استعفای «عباس آخوندی»، وزیر راه و شهر سازی و «محمد شریعتمداری»، وزیر صنعت، معدن و تجارت را پذیرفت تا «شریعتمداری» را به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس پیشنهاد دهد و «آخوندی» نیز گفته می شود به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را چندی دیگر آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنابراین گزارش، «روحانی» بلافاصله «محمد اسلامی» و «رضا رحمانی» را به عنوان سرپرستان این ۲ وزارتخانه معرفی کرد.       «محمد اسلامی» یا سرپرست جدید وزارت راه و شهرسازی از آبان 96 استاندار مازندران است. وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکاست و در سال 1383 نیز مدرک MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک را از دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف دریافت کرد.      معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا، رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و همزمان دبیر ستاد توسعه سواحل مکران از دیگر سمت‌های «محمد اسلامی» بوده است.     «اسلامی» هم‌چنین عضویت هیئت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان و مدرسی دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر را در کنار شغل های اجرایی بر عهده دارد.         همچنین «رضا رحمانی»، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید، فعالیت می‌کند. وی پیشتر در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تبریز در مجلس حضور داشت و در دوره نهم نیز ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت. «رحمانی» پیش از نمایندگی در مجلس، مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، همچنین مدیرکل بازرسی و مدیرکل اداری مالی استاندری آذربایجان شرقی را در کارنامه سیاسی و شغلی خود دارا بود.     یادآور می شود، رئیس جمهوری قرار است فردا یکشنبه «فرهاد دژپسند» و «محمد شریعتمداری» را به عنوان وزرای اقتصاد و دارایی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دهد./           پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد علمدار کربلا سازمان اوقاف و امور خیریه مرز مهران زائران اربعین حسینی موکب وزارت صنعت و معدن وزارت راه حسن روحانی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند