Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در این آیین گفت: هدف از اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستا مهدها، پیشگیری از سوءتغذیه کودکان، جذب بیشتر کودکان در مهد‌های روستایی و مهد‌های حاشیه شهر‌ها به‌منظور آموزش استفاده از تغذیه مناسب و سالم است.

جاسم زارعی تصریح کرد: این برنامه در یک دوره ۱۲۰ روزه اجرا می‌شود و در ابتدای اجرای طرح همکاران ما در شبکه بهداشت و درمان با بررسی وضعیت تغذیه مناطق، آموزش‌های لازم را در خصوص مواد غذایی موردنیاز کودکان به والدین و مربیان مهد‌ها ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت و حساس سازی جامعه نسبت به دوران کودکی و اهمیت توجه به حقوق انسانی کودکان را به‌عنوان سرمایه‌های ملی ایران اسلامی مهم دانست و گفت: آگاهی و فرهنگ جامعه نسبت به رشد و تکامل جسمی، روحی، ذهنی و اجتماعی کودکان باید افزایش یابد و در این راستا نقش مهدها، مربیان، مدیران و والدین بسیار برجسته و حائز اهمیت است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: سال‌های آغازین زندگی کودک، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌های رشد کودکان به شمار می‌آید و آنچه در این دوران رخ می‌دهد به‌طور اساسی بر رشد بعدی و آینده کودک اثرگذار است.

کارشناس مسئول واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با تأکید بر اینکه روستا مهدها، مهدکودک‌هایی هستند که در مناطق روستایی واقع‌شده‌اند گفت: با اجرایی شدن فعالیت‌های کمیته مراقبت تغذیه‌ای کودکان، در این مهد‌ها غذای گرم سرو می‌شود.
به همین منظور جهت اجرایی شدن این مقوله، طرح روستا مهد و برنامه مراقبت تغذیه‌ای با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، اداره بهزیستی، شورای اسلامی و دهیاری روستای بیدخون در مهدکودک روستایی سنا در بیدخون اجرایی شد.

انتهای پیام/م

طرح یک وعده‌غذای گرم در روستا مهدهای عسلویه اجرا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها