Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته نزاعی در پارک مجیدیه شهرداری بندرماهشهر رخ داده که در این نزاع یک جوان ماهشهری بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ استانها خوزستان نظرات

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در بندرماهشهر  اظهار داشت: جمعه 27 مهرماه  در پارک مجیدیه بندرماهشهر میان دو گروه نزاعی رخ داد که یک گروه آنان پس از درگیری از پارک خارج شد و با تهیه سلاحی در بلوار 17شهرویر  پس از خروج گروه دوم از پارک به سمت آنان تیراندازی کرد که متاسفانه یکی از آنان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 13 نفر از عوامل درگیری دستگیر و برای 4نفر قرار بازداشت موقت صادر شد و 9نفر دیگر با قرار وثیقه راهی زندان شدند. با هر عامل یا عواملی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند بدون  اغماض و برابر قانون  به شدت برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر در پایان تصریح کرد:متاسفانه پارک مجیدیه بندرماهشهر علی‌رغم دارا بودن فضای بسیار خوب و‌ مفرح ،شهرداری هیچگونه پیش بینی جهت ایجاد امنیت این پارک نداشته و لازم است با توجه خنک تر شدن هوای شهرستان، شهرداری با همکاری نیروی انتظامی امنیت این پارک را تامین کند تا خانواده ها بتوانند با خیال راحت از این فضای مناسب استفاده کنند.

به گزارش  تسنیم، متاسفانه در پارک مجیدیه شهرداری بندرماهشهر بارها مشاهده شده که موتورسواران بدون هیچ ممانعتی در مکان‌هایی که خانواده‌ها به همراه کودکان خود در حال تفریح و استراحت هستند اقدام به ویراژ دادن  و موجب سلب آرامش شهروندان می شوند و تاکنون هیچ اقدامی جهت ایجاد امنیت و کنترل این فضا از سوی شهرداری و نیروی انتظامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد، در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضائی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.

روابط عمومی دادگستری در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

این فرد قومیت گرا وقتی مجری سالن اقدام به گفتن شعار یاشاسین آذربایجان کرده بود با زیر سوال بردن امنیت عمومی کشور و در اقدامی اراذلانه چاقو به دست به سمت مجری حمله ور شده بود.

کد خبر 6082784

دیگر خبرها

  • عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری