Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@14:12:04 GMT

سرماخوردگی کار دست شفر داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۴۰۱

به گزارش پارس نیوز، 

عصر امروز تیم فوتبال امیدهای استقلال با نتیجه 4 بر صفر امیدهای پرسپولیس را در دربی امیدها شکست داد.

استقلال در نیمه اول ابتدا یک موقعیت پنالتی را از دست داد اما دقایقی بعد توسط زکریا مرادی برای استقلال گلزنی کرد و نیمه اول با نتیجه 0-1 به پایان رسید.

استقلال در نیمه دوم هم دو مرتبه توسط معراج پورتقی و یک بار دیگر توسط زکریا مردای گلزنی کرد تا به این ترتیب آبی های تهرانی با 4 گل برنده مقتدرانه این دربی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال به دلیل سرما خوردگی در ورزشگاه حاضر نشد اما پیش از شروع مسابقه پیام صوتی و آرزوی موفقیت او به بازیکنان امید استقلال رسید.

علی خطیر معاون ورزشی و محمد مومنی رئیس آکادمی استقلال نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این بازی را تماشا کردند. همچنین حسن روشن و ستار همدانی دو پیشکسوت استقلال نیز در ورزشگاه تماشاگر مسابقه شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال سرمربی تیم فوتبال سرما معاون بازی استقلال پرسپولیس سرما سرمربی تیم فوتبال فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پس از صعود مقتدرانه از دور گروهی که با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت و با به ثمر رساندن 12 گل زده و 4 گل خورده رقم خورد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان رفته بود که در مرحله گروهی توانسته بود بالاتر از تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و تاجیکستان صدرنشین شگفتی سازی کند و صدرنشین لقب بگیرد. 

شاگردان شمسایی در این مسابقه اجازه ادامه شگفتی سازی به قرقیزها ندادند و خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگرچه در ابتدای بازی پس از گل بهروز عظیمی به تساوی کشانده شد، اما در ادامه تیم ملی 5 گل دیگر زد تا صعودی آسان را به مرحله نیمه نهایی تجربه کند.

در مرحله بعدی تیم ملی باید به مصاف برنده ویتنام و ازبکستان برود که احتمالا ازبکستان خواهد بود. اما نکته قابل توجه پس از قطعی شدن پیروزی برابر قرقیزستان قطعی شدن سهمیه صعود ایران در جام جهانی 2024 ازبکستان بود که چند ماه دیگر در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

پس از پایان این مسابقه هوادارانی که در سالن برگزاری مسابقه در بانکوک حضور داشتند به تشویق وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند تا آنها را با روحیه بالایی آماده مصاف نیمه نهایی و حضور در فینال مسابقات کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار