Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@12:56:48 GMT

چهارسوی لیگ با رنگ و بوی جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۵۱۰

بررسی بازی ملی باشگاهی، هفته نهم لیگ، ادامه رقابتهای جام حذفی در چهارسوی لیگ این هفته. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه بازی های این هفته و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان 3 - 2 نساجی مازندران را شکست داد و 19 امتیازی شد، کیروش استنلی 2بار و سجاد شهباز زاده یک بار برای سپاهان گل زدند و سجاد آشوری و فرشاد فرجی گل های نساجی را وارد دروازه حریف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در آغاز هفته نهمِ این مسابقات  تیم پدیده مشهد با 2 گل فولاد خوزستان را شکست داد و با 20 امتیاز ، صدرنشینی خود را تثبیت کرد.در این بازی ، یونس شاکری و محمدرضا خلعتبری گلزنان پدیده بودند.در این برنامه هومن افاضلی کارشناس و مربی فوتبال گفت: لیگ امسال بهتر از سال قبل است و هرچه از بازی ها میگذرد شرایط بهتر می شودتمیها به نقاط ضعف خود آگاهی پیدا و ان را بر طرف می کنند.وی ادامه داد: در نیم فصل تیمها می توانند بازیکن بگیرند و نقاط ضعف خود را بر طرف کنند.افاضلی با اشاره به اینکه تغییرات در مربیان تیمهای امسال کم بوده است گفت: ثبات فنی در تیمها باعث افزایش فنی لیگ شده است.وی درباره سرخابی های پایتخت گفت: استقلال ریتم خود را هنوز پیدا نکرده است و نتوانسته جایگزین مناسب بازیکنان جدا شده خود را بیاید.وی ادامه داد: تغییرات در ترکیب و شیوه بازی استقلال زیاد است و این تیم زمان نیاز دارد تا ترکیب خود را پیدا کند.این مربی فوتبال افزود: پرسپولیس برخلاف استقلال با وجود مشکلات مالی و بسته بودن پنجره روند موفقت خود را حفظ کرده است و این مهم تنها به خاطر تماشاگران و طرفداران این تیم رخ داده است.در ادامه این برنامه به حواشی بلیط فروشی بازی پرسپولیس و السد پرداخته و بازار سیاه بلیط این بازی را بررسی شد.
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چهارسوی لیگ فوتبال لیگ برتر پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

طی هفته جاری ورود سامانه بارشی قوی از جنوب به کشور موجب وقوع سیل در برخی استان‌ها شدو بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سامانه بارشی دیگری هفته آینده وارد کشور می‌شود.

صادق ضیاییان افزود: هفته آینده سامانه بارشی در کشور فعالیت می‌کند که موجب بارش‌های بهاری در تمام استان‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که این بارش‌ها، شدت بارندگی هفته جاری را نداشته باشد البته ممکن است به‌صورت نقطه‌ای شدید باشد چون بارش‌های بهاری، رگباری هستند و بیشتر در ساعات بعداز ظهر می‌بارند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روزهای بارش باران طی دو هفته آینده در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

ضیاییان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بارش‌های بهاری، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند، تاکید کرد: بارش‌ها سهم بهار است و نمی‌تواند کم‌بارشی زمستان را جبران نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • ۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند