Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:35:09 GMT

بوت اسپرت دخترانه و نیم بوت‌های شیک زنانه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۵۵۴

بوت اسپرت دخترانه و نیم بوت‌های شیک زنانه

بوت و نیم بوت یا همان کفش‌های پاییزه و زمستانی که برای خانم‌ها و آقایان جزو ملزومات است. انتخاب یک مدل شیک و به روز کار سختی نیست چرا که تنوع طرح در این مورد بسیار است، ولی قبل از خرید پوت اسپرت باید بدانید که اگر قرار است محیط کار و همچنین ساعات طولانی را با این کفش سر کنید، نباید سراغ نمونه‌های کاملا تخت و بدون پاشنه بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با پوشیدن طولانی مدت پوتین‌های اسپرت صورت دیر یا زود با کمردرد و حتی پادرد مواجه می‌شوید. طبق فاکتور‌های انتخاب کفش استاندارد یک پاشنه حدودا ۳ سانتی متری نه تنها این مشکلات را از شما دور می‌کند بلکه پوتین ۸ ترکتان را هم زیبا‌تر می‌کند.

با در نظر گرفتن نکات استاندارد برای انتخاب کفش به سراغ مدل‌ها بروید. در ادامه جدیدترین مدل‌های چکمه یا همان پوتین زنانه و دخترانه را مشاهده می‌کنید.                             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کیف و کفش مدل نیم بوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی تداوم کمک مدارس استان یزد به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مبلغ ۳۲ میلیون تومان از طرف دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد جهت آزادی ۱ زندانی غیر عمد اهدا شد.

عصمت راغبیان هنزائی مدیر این مدرسه دخترانه در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات پویش “سهم من صد” تصمیم گرفته تا گلریزانی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برپا کنیم که با کمک‌های دانش آموزان و اولیای آنها مبلغ ۳۲ میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی غیر عمد جمع آوری شد.

مدارس استان یزد به صورت ویژه‌ای در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت کرده و روز به روز به تعداد این مدارس افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به انتخاب مجدد پوتین به‌ رئیس‌جمهوری
  • نتایج نهایی انتخاب روسیه اعلام شد
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • آموزش: چگونه از گوگل فوتوز عکس دانلود کنیم؟
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • نحوه دانلود عکس از Google Photos
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)