Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:39:34 GMT

چهارمین پیروزی تیم ابراهیمی و خانزاده

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۵۸۵

تیم الاهلی با بازی امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، ملی‌پوشان ایرانی تیم العربی را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رویارویی امشب (شنبه) تیم‌های العربی و الاهلی در هفته نهم لیگ ستارگان قطر با پیروزی ۳ بر صفر الاهلی پایان یافت. علی قادری (۵)، دی‌یونگ (۲۲ ــ پنالتی) و محسن متولی (۳۷) زننده ۳ گل تیم الاهلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در ترکیب اصلی تیم الاهلی دوحه برابر العربی بازی کردند.

تیم الاهلی با شکست العربی ۱۲امتیازی شد و با ۲ پله صعود در رده ششم جدول ۱۲تیمی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

در ادامه دیدارهای امشب هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه که از مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی بهره‌مند است به مصاف الریان می‌رود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد

ایسنا/بوشهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی در فروردین ۱۴۰۳شد.

 اسماعیل سجادی منش روز چهارشنبه درگفت وگوباخبرنگاران افزود: جدیدترین آمارهای رسمی که امروز به استان ها اعلام شده نشان می دهد که بوشهر جزو چهار استان برتر گردش‌پذیر کشور در پایان روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ بوده است.

وی اضافه کرد:استان اول کشور در بخش پذیرش گردشگران نوروزی طی هفته اول سال جاری، مازندران با حضور چهار میلیون نفر گردشگر بوده در حالی که استان بوشهر با حضور سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

به گفته وی پیش بینی می شود با وجود تعطیلات پیشرو و ایام عید سعید فطر، در موجی جدید میزان ورود گردشگران به استان بوشهر افزایش یافته و این استان را جزو ۲ استان برتر کشور در فروردین ماه امسال قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند