Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی اراک از بین داوطلبان واجد شرایط در رشته‌های حقوق و کامپیوتر سرباز امریه می‌پذیرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی اراک بر اساس مجوز‌های اخذ شده از وزارت علوم، از بین دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های حقوق و کامپیوتر سرباز امریه می‌پذیرد.   متقاضیان می توانند تا ۸ آبان ماه ۱۳۹۷ با مراجعه به لینک http://lms.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mjazb.ir/amform نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند لازم به ذکر است نتایج اولیه در تاریخ ۱۱ آبان ماه اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرباز سرباز امریه دانشگاه صنعتی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.
وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • قم، پیشرو در تربیت معلمان پرورشی
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه