Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:07:26 GMT

سارق درپوش‌های فاضلاب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۸۰۷

ایسنا نوشت: رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو از دستگیری مردی که طی یک سال اقدام به سرقت دریچه‌های چدنی فاضلاب در جنوب تهران کرده بود، خبر داد.

سرهنگ محمدحسین هاشمی دراین باره گفت: از مدتی قبل در پی اعلام شکایت شرکت آب و فاضلاب درخصوص سرقت تعدادی از دریچه‌های چدنی فاضلاب، عوامل تجسس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو رسیدگی به موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انجام تحقیقات ماموران افزود: در تحقیقات اولیه ماموران هیچ ردی از سارق یا سارقان وجود نداشت و حتی در محل هایی که دوربین مداربسته نیز نصب شده بود، تصویری به دست نیامد که به همین دلیل ماموران اقدام به رصد دقیق تر تصاویر کردند.
رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو با بیان اینکه متهم به شیوه ای عجیب اقدام به سرقت درپوش های چدنی کرده بود، افزود: در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد که سارق با یک دستگاه مینی بوس اقدام به سرقت درپوش های چدنی کرده و شیوه‌اش نیز اینطور بوده که ابتدا مینی بوس را کنار درپوش ها متوقف کرده و سپس از در سمت شاگرد با یک دیلم و بدون پیاده شدن از مینی بوس درپوش چدنی را برداشته و با همان مینی بوس از محل متواری شده است.
هاشمی با بیان اینکه دستگیری این فرد با به دست آمدن مشخصات مینی بوس در دستورکار قرارگرفت، افزود: متهم در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در جریان بازجویی های انجام شده به سرقت چندین درپوش چدنی به همین شیوه طی یکسال گذشته اعتراف کرد.
به گفته وی، این فرد که حدود ۴۰ سال سن داشت، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6089318

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند