Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@18:36:35 GMT

سرقت دریچه‌های فاضلاب با ترفند جالب

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۶۸۵۰

ساعت 24- رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد از بازداشت سارق دریچه‌های فاضلاب خبر داد که حدود یک سال اقدام به سرقت دریچه‌ها می‌کرد.

سرهنگ محمدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام خبر بازداشت سارق دریچه‌های فاضلاب درباره جزئیات این خبر اظهار کرد:

در پی اعلام شرکت آبفای (آب و فاضلاب) منطقه 6 مبنی بر سرقت تعداد زیادی از دریچه‌های چُدنی فاضلاب، عوامل تجسس کلانتری 152 خانی‌آباد با توجه به تعداد بالای سرقت این دریچه‌ها، با استفاده از شگرد پلیسی اقدام به شناسایی فردی کردند که با شیوه جالب اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد خاطرنشان کرد: تصویر سارق دریچه‌ها در هیچکدام از تصاویر ضبط شده دوربینهای مداربسته، مشخص نبود که با بررسی دقیق عوامل عملیات کلانتری 152 خانی‌آباد، مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی مینی‌بوس اقدام به پارک کردن کنار دریچه‌ها می‌کرد به طوریکه دوربین مداربسته نتواند تصویر وی را ثبت کند و اقدام وی نیز از دید رهگذران دور بماند، این شخص از درِ شاگرد با استفاده از دِیلم اقدام به باز کردن دریچه می‌کرد و بدون پیاده شدن از خودرو، دریچه را به داخل مینی‌بوس می‌کشاند.

وی یادآور شد: با توجه به شناسایی شدن هویت مالک مینی‌بوس، مأموران با اخذ دستور قضایی نسبت به شناسایی موقعیت سارق اقدام کرده و وی را امروز بازداشت کردند، سارق مردی حدوداً چهل ساله است و حدود یک سال اقدام به سرقت دریچه‌ها می‌کرد.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس