Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری در اقدامی عجیب با مجرمی از دراویش گنابادی، پس از دوران محکومیتش عکس یادگاری گرفته اند تا بار دیگر ثابت کنند کسانی که خود را چهره هنر این مملکت می‌دانند، فاقد قدرت تحلیل و تشنه دیده‌شدن هستند.

 خبرگزاری فارس نوشت: اخیراً خبر آزادی Freedom یکی از دراویش گنابادی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ جوانی که به دلیل اقداماتش در جنایات دراویش گنابادی در خیابان پاسداران، به دو سال زندان Prison و همچنین ۶ سال عدم حضور در رسانه‌ها و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریا نوری پس از آزادی دو میهمان ویژه داشت؛ امیرحسین صدیق و ستاره اسکندری. این دو بازیگر Actor متوسط سینما Cinema و تلویزیون، با جوان مجرم پس از دوران محکومیت عکس یادگاری گرفتند و بار دیگر نشان دادند این جماعت، فاقد تحلیل و در عوض، تشنه دیده‌شدن هستند. هر چند به دلیل نزدیکی موطن این دو بازیگر به گناباد، شاید تعلق خاطری هم به دراویش گنابادی داشته باشند!

درباره حرکت عجیب و قابل تأمل این دو بازیگر صحبت‌های بسیاری را می‌توان مطرح کرد؛ اما شاید بهتر باشد که چند سؤال مهم از آنان مطرح شود. آیا این دو بازیگر از حمله دراویش گنابادی به نیروی انتظامی در خیابان گلستان پاسداران چیزی می‌دانند؟ آیا از سربازان جوانی که توسط همین دراویش گنابادی، داعش‌وار زیر چرخ‌های اتوبوس به کام مرگ کشانده شده‌اند، اطلاعی دارند؟ آیا «کاسه داغ‌تر از آش» هستند و در حالی که قطب فرقه دراویش شخصاً خواستار برخورد با عاملان حادثه Incident پاسداران شده بود، با مجرم این واقعه ابراز همدردی می‌کنند؟!

از این دو بازیگر که نتوانستند ذوق‌زدگی‌شان را از آزادی مجرم واقعه دردناک گلستان، پنهان کنند می‌پرسیم که چرا در این ۸ ماهی که از جنایات دراویش گنابادی می‌گذرد، حتی یک بار به دیدار خانواده یکی از داغدیدگان نیروی انتظامی نرفتند و با بازماندگان آنان، با کودکان و همسران دردکشیده آنان ابراز همدردی نکردند؟ آیا چشمان گریان مادران شهدای آن حمله تروریستی را دیده‌اند؟

اگر دانسته این کار را کرده‌اند و مهر تأیید بر جنایات خیابان پاسداران زده‌اند، نهاد‌های قضایی باید به موضوع ورود کرده و این دو بازیگر را مورد سؤال قرار دهند. به جز این، آن‌ها باید پاسخگوی خون جوانان بی‌گناهی باشند که در گلستان هفتم به زمین ریخت.

آخرین روز بهمن ماه سال گذشته بود که تجمع و تحرکات جمعی از اعضای فرقه دراویش گنابادی به خشونت گرایید و علاوه بر تخریب اموال عمومی، خودرو‌های مردم و شیشه منازل، به نیرو‌های انتظامی حمله‌ور شدند.

در این جنایات وحشیانه، یکی از دراویش به نام «محمد ثلاث» با یک دستگاه اتوبوس به مأموران نیروی انتظامی حمله‌ور شد و آن‌ها را زیر گرفت که به شهادت ۳ مأمور ناجا شامل ۳ نیروی کادر و یک سرباز وظیفه انجامید. وی در خرداد امسال به دار مجازات آویخته شد. (+) در ادامه حملات دراویش، ۲ نیروی بسیج نیز به شهادت رسیدند و بیش از ۳۰ نفر دیگر مجروح شدند.

پس از این اتفاق، نورعلی تابنده، سرسلسله دراویش گنابادی طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن رفتار برخی منسوبان به دراویش، خواستار برخورد با عاملان حادثه خشونت‌بار اخیر در خیابان پاسداران شد. (+)

حال در جایی که قافله‌دار و پیشاهنگ دراویش گنابادی، این رفتار داعش‌گونه برخی همفکران خود را محکوم می‌کند، دو بازیگر سینمای ایران از آزادی کسی که جرمش در دادگاه به اثبات رسیده و دوران محکومیتش را گذرانده، ابراز خوشحالی می‌کنند و با او عکس یادگاری می‌گیرند!خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
منبع: فارس

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده فیلم درگیری ماموران شهرداری تهران با یک دستفروش + عکس دستگیری یک یاکوزا ژاپن در ویلای رامسر ! + عکس وحشت از مار سمی در پراید مرد سبزواری +عکس تجاوز به دختر دانشجو که به خاطر نمره پایان نامه به خانه استادش رفت! دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 4 قتل فجیع پایتخت فقط در 30 دقیقه شوم! / گفتگو و عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم فیلم لحظه متلاشی شدن ناو آمریکایی پس از حمله موشکی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه آزادی Freedom زندان Prison بازیگر Actor سینما Cinema حادثه Incident ستاره اسکندری مجرم خونین پاسداران بازیگر معروف عکس فیلم ایران محکوم شد قتل ایرانی من مرد کشته امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا