Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@23:37:07 GMT

عنایت بازیگر دلدادگان به سوگ مادر نشست+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۳۱۹

به گزارش پارس نیوز، 

مسعود دلخواه بازیگر سریال دلدادگان در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. مسعود دلخواه کارگردان سرشناس تئاتر و مدرس بازیگری کشورمان اولین بار در سریال دلدادگان با نقش عنایت شناخته شد و این روزها او را در قالب این نقش متفاوت در شبکه سه سیما میبینیم.

 

بهاره رهنما بازیگر کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام درگذشت مادر این کارگردان و استاد بازیگری را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت بهاره رهنما برای درگذشت مادر مسعود دلخواه

بهاره رهنما با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

مادر مسعود دلخواه درگذشت

و چه اسم و چه رسم زیبایی داشت این مادر،”شاه زنان امیدواری” مادر استادم و کارگردان عزیزم دکتر “مسعود دلخواه “ به دیار باقی شتافت،روح این زن بی همتا ومادر مهربان قرین رحمت بی انتهای الهی باد،لطفا برای ارامش روح پاکش و صبوری خانواده محترم امیدواری و دلخواه دعا کنید،مراسم مربوطه در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

پست مسعود دلخواه برای درگذشت مادرش

مسعود دلخواه با انتشار عکسی از مادرش در اینستاگرام نوشت : 

مادر مسعود دلخواه بازیگر دلدادگان

رنج های مادرم پایان یافت .... پس از یک زندگی سرشار و تاثیرگزار .... مادرم "شاه زنان امیدواری" تسلیم فرمان کائنات شد. و رنج هایش پایان یافت.

عکس مسعود دلخواه و مادرش مادر مسعود دلخواه در بستر بیماری مسعود دلخواه دکترای بازیگری و کارگردانی خود را در آمریکا گرفت و سالهای زیادی از عمرش رادر آمریکا صرف تدریس در بازیگری کرد ، سپس به ایران بازگشت و به فعالیت های هنری اش در ایران ادامه داد.  مسعود دلخواه بازیگر نقش عنایت در دلدادگان دکتر مسعود دلخواه بازیگر و کارگردان تئاتر است و در اولین تجربه جدی بازیگری در تلویزیون در نقش عنایت در سریال دلدادگان جلوی دوربین رفت.    مسعود دلخواه در سریال دلدادگان سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه سه روی آنتن است و اکنون فصل سوم این سریال درحال پخش است. مسعود دلخواه در سریال دلدادگان در نقش عنایت پدر شاهرخ استخری و دلباخته افسانه مشکات با بازی پانته آ بهرام است و در این سریال با مسعود رایگان ، مهرانه مهین ترابی ، مسعود فروتن ، سامان صفاری ، شاهرخ استخری و ... همبازی است.    مسعود دلخواه بازیگر و کارگردان تئاتر

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تئاتر زیبایی زنان خانواده ایران تلویزیون دوربین ایران بهاره رهنما تئاتر خانواده زنان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش (فیلم)

 

منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه مهران غفوریان از روز‌های اول شهرت (فیلم) سکانسی خنده‌دار با حضور جواد رضویان و مهران غفوریان (فیلم) متلک‌ های خداداد عزیزی و غفوریان به آقای «جدی می‌فرمایید؟» (فیلم)

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش (فیلم)
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت