Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - رئیس هیات بسکتبال دزفول گفت: تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول تنها تیم لیگ برتری این شهرستان برای حضور در بیست و هشتمین دوره مسابقات کشوری از حداقل امکانات ورزشی لازم از جمله سالن و حلقه بی بهره است.

محسن معزی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین مسابقه تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول سوم آبانماه مقابل تیم پگاه تهران انجام می شود این در حالی است که این تیم از سالن استاندارد برخوردار نیست و مجبور به استفاده از سالن دانشگاه برای میزبانی این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ورزش بسکتبال در دزفول بیش از 50 سال قدمت دارد و در پایه بزرگسالان تاکنون فعالیت های خوبی داشته است.
رئیس هیات بسکتبال دزفول افزود: با برنامه ریزی مدونی که از سال 91 و با هیات جدید آغاز شد موفق شدیم در قالب تیم بسکتبال خوزستان قهرمان کشور شویم که هفت نفر از بازیکنان خوزستانی در این مسابقات دزفولی بودند.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تیم بسکتبالی در دزفول به لیگ برتر راه نیافته است، اظهار داشت: تیم بسکتبال دزفول یک تیم نظامی است که اغلب بازیکنان آن را سربازان تشکیل می دهند.
معزی فر با اشاره به مشکلات این تیم لیگ برتری دزفول گفت: زیرساخت های ورزشی در دزفول صفر است و با مشکلات مالی زیادی روبرو هستیم.
وی با تقدیر از شرکت ها و نهادهایی که این تیم را برای حضور در مسابقات یاری کرده اند از مسئولان خواست با فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات شرایط را برای حضور موفق و پیروزمندانه بسکتبالیست های دزفول فراهم کنند.
رئیس هیات بسکتبال دزفول با بیان اینکه 22 بازی از این دوره مسابقات به میزبانی دزفول انجام خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه این نخستین باری است که تیم بسکتبال دزفول در مسابقات لیگ برتر حضور می یابد انتظار می رود مسئولان همکاری و مساعدت های مالی لازم را داشته باشند.
محمد امجد یکی از اعضای 28 ساله تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول نیز گفت: 17 سال سابقه فعالیت در رشته بسکتبال دارم ولی برای تمرین سالن، خوابگاه، حلقه و کف پوش مناسب نداریم.
وی با بیان اینکه خوابگاه این تیم از وضعیت مناسبی برخوردار نیست از مسئولان خواست در تامین امکانات و زیرساختها ورزشکاران را یاری کنند تا بتوانیم بهترین نتیجه را برای تیم رقم بزنیم.
میلاد وفایی دیگر عضو 21 ساله تیم بسکتبال رعد پدافند دزفول نیز خواستار حمایت مسئولان از تنها تیم لیگ برتری این شهرستان شد و اظهار داشت: سابقه بیش از هفت سال فعالیت ورزشی در رشته بسکتبال را دارم ولی تیم ما از سالن استاندارد برخوردار نیست برای همین مجبور شده ایم از سالن دانشگاه آزاد استفاده کنیم.
7278/3022/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش بسكتبال تيم رعد دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، سیدباقر موسوی فخر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ثبت بیش از ۱۷۵ میلیمتر بارندگی در ۲ روز آورد آبی به مراتب بیشتر از ظرفیت شبکه دفع آب‌های سطحی داشت که این موضوع موجب آب‌گرفتگی‌های گسترده در دزفول شد.

رئیس شورای شهر دزفول با تقدیر از حضور مسئولانه و جهادی تمام تیم‌های عملیاتی شهرستان برای کمک به مردم در بارندگی‌های شدید اخیر گفت: ۵۰۰ نفر از کارکنان و مدیران شهرداری دزفول مجاهدانه در میدان حضور داشتند که این تلاش ارزشمند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج، تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش، آبفا، هلال احمر، پرسنل و کارگران شهرداری، گروه‌های مردمی و حتی خودرو سواران آفرود و اهالی و ساکنان مناطق آبگرفته در ایام بارندگی برای کمک به مردم، بیرون کشیدن خودروهای گرفتار از معابر دچار آب‌گرفتگی و همچنین تخلیه آب منازل با تمام توان وارد میدان شدند و نتیجه این همدلی بازگشت شهر به شرایط عادی در کمترین زمان ممکن با وجود حجم بی سابقه باران بود.

رئیس شورای شهر دزفول با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «هموطنز» با محوریت دزفول گفت: این شورا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای معرفی دزفول و معرفی ظرفیت‌های بی‌بدیل آن در سطح ملی موافق است ولی انتظار می‌رود تا این برنامه‌ها هدفمند و شفاف باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری دزفول برای برگزاری هفته فرهنگی دزفول در تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع ضروری است تا این مورد در کمیسیون فرهنگی به طور تخصصی بررسی و پس از بررسی ابعاد مختلف و دستاوردهای آن برای دزفول، در صحن علنی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 6097709

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • طغیان رودخانه دز در دزفول