Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در حالی که شبکه خبری آمریکایی «فاکس نیوز» وابسته به نومحافظه کاران این کشور اخیرا به نقل از منابع اطلاعاتی غربی مدعی شد که یک فروند هواپیمای مسافربری ایران متعلق به شرکت «فارس قشم» با سلاح قاچاق بر باند فرودگاه بین‌المللی «رفیق حریری» به زمین نشسته، اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای خبر فاکس نیوز را جعلی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته «خبرگزاری رسمی لبنان» در بیانیه اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان آمده است، شرکت هوایی ایرانی فارس قشم در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) 2018 برای پرواز باری بین فرودگاه‌های دمشق، بیروت و دوحه ابتدا درخواست مجوز کرد.

در ادامه توضیح در این بیانیه آمده است: «در پرواز دمشق_ بیروت در تاریخ 16 اکتبر (25 مهر)، هواپیمای «بوئینگ 747 بی» ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی بدون هیچگونه باری بر باند فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری به زمین نشست.»

بر اساس این گزارش، در پرواز بیروت _ دوحه در تاریخ 17 اکتبر (26 مهر) در ساعت 7:30 غروب به وقت محلی، این هواپیما با 74 تن بار احشام و بعد از موافقت مقام‌های هواپیمایی کشوری قطر، از فرودگاه رفیق حریری عازم دوحه شد.

به نوشته خبرگزاری لبنان، اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان در خاتمه به رسانه‌ها‌ توصیه کرده تا در انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به فرودگاه بیروت مراقب باشند.

گفتنی است که روزنامه «الشرق الاوسط» وابسته به آل سعود نیز برای بهره برداری رسانه‌ای، خبر جعلی فاکس نیوز را پوشش داده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد

آفتاب‌‌نیوز :

مقاومت عراق در نخستین بیانیه خود اعلام کرد یک «هدف حیاتی» در بئر السبع واقع در اراضی اشغالی را هدف حمله قرار داده است.

طبق این بیانیه این حمله با موشک کروز صورت گرفته است. مقاومت عراق تأکید کرده تخریب مقر‌های دشمن ادامه خواهد داشت.

همزمان کانال تلگرامی صابرین‌نیوز، نزدیک به گروه‌های مقاومت در عراق نیز به نقل از برخی منابع مدعی شده مقاومت اسلامی عراق مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو را که متعلق به موساد است هدف قرار داده است.

منابع رسمی اظهارنظری درباره این ادعا مطرح نکرده‌اند.

مقاومت عراق پس از آن در دومین بیانیه خود گفت که به یک «هدف حیاتی» در بحرالمیت حمله کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • بازخوانی یک جنایت
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت