Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه برای نجات تالاب‌های فارس تنها جدول و برنامه مکتوب و بستن چارت سازمانی کافی نیست، گفت: برای هر کاری باید یک نظام کاری تبیین و تعریف شود و احیا تالاب‌ها با همت همگانی محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای احیا تالاب‌های فارس نمایندگان مجلس می‌توانند بسیار کمک کار ما باشند و باید یک کد یا ردیف اعتباری برای تالاب‌ها تعریف کنند.

تبادار با بیان اینکه با توجه به اقتصاد کشاورزی استان فارس نمی‌توانیم ناظر بر خشک شدن تالاب‌ها باشیم افزود: نگاه ما به تالاب‌ها نباید یک جانبه باشد بلکه باید جامع و از نظر عمرانی، اجتماعی و اقتصادی به آن‌ها نگاه کرد.

وی افزود: اگر اعتقاد داریم که تالاب‌ها باید حق آبه داشته باشند باید در همان زمستان که زمان بارش‌ها است حق‌آبه تالاب‌ها داده شود.

استاندار فارس با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام یکی از موضوعات مهم استان فارس است، زیرا در این استان نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های بودجه ۹۷ برای تکمیل این طرح‌ها بهره گرفت.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷ ماه از سال گذشته است و باید تا پایان مهلت بهره‌گیری از بودجه ۹۷ حداقل بخشی از این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و بار مالی این ۲۰ هزار میلیارد تومان سبک شده باشد اظهار امیدواری کرد که در پایان سال با یک کار گروهی و با کمک بخش خصوصی پروژه‌های نیمه تمام استان فارس ساماندهی شود.

استاندار فارس افزود: در آستانه ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ دولت به مجلس، همه دستگاه‌ها وظیفه دارند با وزرات‌خانه‌ها و سازمان‌های مربوطه خود درباره تامین اعتبار پروژه‌های ملی و استانی رایزنی کنند.

تبادار افزود: نقش سازمان برنامه و بودجه برای زمینه‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت بودجه سال ۹۸ امری ضروری و جدی است و این سازمان باید با همکاری با نمایندگان مجلس نیازمندی‌ها و اولویت‌های دستگاه‌های استان را برای بهره‌گیری از بودجه سال ۹۸ مشخص کند.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تالاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان