Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@06:41:16 GMT

۲.۶ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی در ۷ سال+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۷۳۵

۲.۶ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی در ۷ سال+فیلم

‍‍‍‍‍‍

صادرات سریع ترین راه دستیابی و مرحله سود آور از رشد و بلوغ قلمداد می شود که نتیجه فعالیت آن صرفه جویی ۲.۶ میلیارد دلاری در زمینه دارو طی ۷ سال است. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در چند سال اخیر، میزان آمار اشتغال‌زایی اقتصاد ایران به گونه ای نبوده که در جامعه احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه د رجامعه احساس می شود بیکاری است. اما این آمارها برای آن دسته از افرادی حائز اهمیت است که فرار از بیکاری را برای خود تنها با ایجاد اشتغال از سوی دولت جستجو می کنند.  هاله حامدی فر، کارآفرین برتر سال 96 آمار اشتغالزایی برایش به گونه ای دیگر معنا دارد، اینکه به دنبال ایجاد شغل در مجموعه خود است و میزان رشد اقتصادی را در عدد و ارقام دولت جستجو نمی کند بلکه در مجموعه خود است.

کارمندی که صادرکننده شد + فیلم

 هاله حامدی فر در سال 1351 در محله امیرآباد شمالی در تهران متولد شد. مادرش دبیر و پدرش مهندس راه و ساختمان  است. پس از اتمام دوره دبیرستان در سال 1369 در کنکور سراسری شرکت کرده و موفق به ورود به دانشکده داروسازی دانشگاه تهران شده است و با تلاش و پشتکار خود در سال 1374 به عنوان دانشجوی نمونه از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

وی درباره فعالیت و کارش می گوید: در سال 1374 با دکتر بردیا فرزام فر ازدواج کردم و تنها دخترم غزل در سال 1379 به دنیا آمد. در طول این سالها تمامی فامیل درجه یک و درجه دوی من به آمریکا مهاجرت کرده و در آنجا زندگی می کنند ولی من هیچ علاقه­ ای به مهاجرت ندارم و  تا کنون هرگز اقدامی در این راستا انجام نداده ام.

شرکت سیناژن بــا هــدف تولیــد محصــولات بیوتکنولــوژی نویــن به دســت جمعی از کارشناســان حوزه زیســت فنــاوری در سال 1373به عنــوان اولیــن شــرکت خصوصــی دانــش بنیــان در ایــن عرصه تاســیس گردیــد. حرکتی کــه با همــت و ایده تعــدادی از متخصصین کوشــا آغــاز گردیــد و بــه تولــد بزرگتریــن تولیــد کننــده محصــولات بیوتکنولــوژی پزشــکی در منطقه خاورمیانــه و شــمال آفریقا منجر شــد. تمرکز بر تحقیــق و توســعه در حــوزه بیوتکنولــوژی بــه منظــور تامیــن نیــاز بازار منطقــه ای اولویت اصلی ســیناژن بــود. شــرکت ســیناژن به منظور دستیابی به زیرســاخت های PCR  جهت اســتفاده در تحقیقــات زیســتی و مولکولــی و کیت هــای تشــخیصی تخصصــی تکنولوژیــک، اقــدام بــه تولیــد آنتی بادی هــای مونوکلونال تشــخیصی گروهای خونــی نمود.

در سال 1381بــر مبنــای اعـلـام نیــاز وزارت بهداشــت در خصــوص داروهــای بیولوژیــک، شــرکت ســیناژن بــر آن شــد تــا بــا اســتفاده از تجربه و دانــش بومــی شــده در حــوزه زیســت فنــاوری، اقــدام بــه تولیــد محصــولات دارویــی زیســتی (بیولوژیــک) نمایــد. همــکاری بــا انســتیتو فرانهوفــر به عنــوان مهمتریــن مرکــز تحقیقــات بنیــادی در آلمــان و اعزام پرســنل جــوان و با انگیزه ســیناژن بــه آن مرکز ســرآغاز فصــل جدیــدی در تاریــخ ایــن شــرکت بــود. امــروز ســیناژن بــه توانایی هــا و مهارت هــای نوآورانــه خــود در مواجهــه بــا چالش هــای روزانــه می بالــد. تلاش ما بر تمرکــز بــر توســعه محصــولات دارویــی بیولوژیــک در زمینــه بیماری هــای خــود ایمنــی، نابــاروری اختــالات هورمونــی و ســرطان و همچنیــن ارائــه خدمــات تحقیــق و توســعه استوار بوده و در حــال حاضــر 20 درصد  ازحجــم کل گــردش مالــی شــرکت بــه فعالیت هــای تحقیــق و توســعه اختصــاص دارد.

صادرات به عنوان سریع ترین راه دستیابی به مرحله ای بسیار سودآور از رشد و بلوغ، قلمداد می گردد. نقطه ای که در آن به تمامی تلاش ها و برنامه های واحد های توسعه کسب و کار، جامه عمل پوشانیده می شود.واحد صادرات چشم انداز بازار های فعلی ، فروش بیشتر، سود بهتر و گسترش بیشتری در میان مشتریان را به دنبال دارد. این در حالیست که بدون یک استراتژی واضح و روشن، هیچ یک از این مزایا محقق نمی گردد.

از آنجایی که تجارت بین المللی اغلب خطرناک تر و پرهزینه تر از تجارت در داخل کشور است،  درست زمانی که موفق به دریافت سفارشات می شوید، چالش های حقوقی، مالی و نیز حمل و نقلی نیز پدیدار می شوند، خصوصا اینکه ممکن است با  زبان و ارزهای متنوعی سر و کار داشته باشید. از این رو، چهارچوب اصلی ما در مسیر رسیدن به هدف مشخص شده است؛ تعبیه یک رویکرد منظم ، تخصصی و سازمان یافته ازنقطه شروع تا پایان.بخش صادرات در شرکت سیناژن متشکل از پرسنل تحصیلکرده ای است است که در زمینه فعالیت خود  در زمره ماهرترین، منعطف ترین و دلسوزترین ها می باشند.

 هم اکنون شرکت ســیناژن تولیــد محصــولات زیســت فنــاوری دارویــی خــاص به شرح ذیل را را در خط تولید خود دنبال می­کند:

ســینووکس (در حــوزه بیمــاری ام- اس) اولیــن بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) آوونکــس شــرکت بیــوژن آمریــکا،رســیژن (در حــوزه بیمــاری ام- اس) اولیــن بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) ربیــف شــرکت مــرک ســرونو ســوییس،ســینال– اف (در حــوزه  بیمــاری نابــاروری) بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) گونــال اف شــرکت مــرک ســرونو ســوییس،ســینافکت (در حــوزه بیمــاری نابــاروری) فــراورده ژنریــک مشــابه ســوپره فکــت شــرکت ســانوفی فرانســه،ســینوپار (در حــوزه بیمــاری پوکــی اســتخوان) اولیــن بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) فورتئــو شــرکت لیلــی آمریــکا،پــگاژن ( در حــوزه بیمــاری ســرطان) بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) نئولاســتا شــرکت آمــژن آمریــکا،ســیناپوئیتین (درحــوزه بیماری هــای کلیــوی) اولیــن بیوســیمار (فــراورده مشــابه زیســتی) نئــورک هورمــون شــرکت رش ســوییس،ســینورا(در حــوزه  درمــان بیماری هــای خــود ایمنــی) بیوســیمیلار (فــراورده مشــابه زیســتی) هیومیــرا شــرکت ابــوی آمریــکاسیناتروپین (در حوزه درمــان بیمــاری کمبــود هورمــون رشــد) بیوســیمیار (مشــابه زیســتی) نوردیلــت شــرکت نوو-نوردیســک دانمــارک،ســینومر (در حــوزه بیمــاری ام- اس) ) فــراورده ژنریــک مشــابه کوپاکســون شــرکت توا اســراییل،ســینوتک،(اولیــن فــرم خوراکــی موثــر در درمان ام-اس) ژنریک محصول تکفیدرا شرکت بیوژن آمریکا

دستاورد سیناژن در تمامی این سالها، در کنار همه مشکلات، ناملایمات، تحریم ها و . . . که موجب افتخار و مباهات تک تک اعضای این مجموعه است را می توان قالب این اسلاید مشاهده کرد:

 

انتهای پیام/

R1012189/P1010113/S7,82/CT2 واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال اشتغال زایی بحران بیکاری و اشتغال اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شست‌وشوهای غیرضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه مصرف آب در همدان ۱۳ درصد افزایش داشته است، گفت: با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مصرف آب، نباید شست‌وشوهای غیر ضروری را به ساعات پایانی سال موکول کنیم چون ۲۹ اسفندماه پیک مصرف آب در استان است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: همزمان با روزهای نظافت و خانه تکانی، مصرف آب همدانی‌ها ۱۳ درصد افزایش داشته و مصرف بیش از اندازه آب در ساعات پایانی سال، موجب خالی شدن مخازن و افت فشار آب می‌شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: بیشترین مصرف آب در روز ۲۹ اسفند رخ می‌دهد که اکثر مشترکین به صورت همزمان مصرف قابل توجهی دارند بنابراین هم‌استانی‌های عزیز لازم است که موارد ضروری نیاز به مصرف آب را در روزهای پایانی سال مدیریت و برنامه‌ریزی کنند تا در روز پایانی سال با کمبود آب مواجه نشویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، وی با بیان اینکه خوشبختانه در روزهای پایان سال گذشته مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزهای پایانی امسال نیز بدون مشکل سپری شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، یادآوری کرد: در سال جاری که کمبود بارش باران، نگرانی‌هایی را در حوزه تأمین آب شرب ایجاد کرده و محدودیت منابع آب به یک دغدغه ملی تبدیل شده است، باید صرفه جویی در مصرف آب در اندیشه ما نهادینه شود چون با اندکی صرفه جویی می‌توانیم با بحران کم آبی مقابله کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی سالانه ۱۷ هزار میلیارد تومان با اجرای پروژه‌های پیشران بهره‌وری استان یزد
  • صرفه‌جویی ۱۷ هزار میلیاردی با اجرای پروژه‌های پیشران بهره‌وری
  • صرفه‌جویی ۱۷ هزار میلیارد تومانی با اجرای طرح‌های پیشران بهره‌وری در یزد
  • شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند
  • ۲۹ اسفند اوج مصرف آب در همدان, شهروندان صرفه جویی کنند
  • ۱۷ نکته درباره صرفه‌جویی آب
  • صرفه‌جویی در منابع آب زیرزمینی فارس با وجود سد درودزن
  • شست‌وشوهای غیر ضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید
  • لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین در ایام نوروز
  • شست‌وشوهای غیرضروری را به ساعات پایانی سال موکول نکنید