Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:49:32 GMT

المان قیام پنجم آذر گرگان ساخته شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۷۴۲

المان قیام پنجم آذر گرگان ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزین، شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن شورای شهر گرگان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ۱۰ توصیه به اعضای شورا و شهرداری ها کردند که اگر آن را به کار ببندیم مشکلات عمده شهر حل خواهد شد.

وی در خصوص این توصیه ها چنین گفت: اعضای شورای خدمت به مردم با روحیه جهادی و بسیجی را انجام داده و به وظایف قانونی خود عمل کنند، تفاهم و همدلی و دوری از مناقشات مختلف، نظارت و همکاری با شهرداران و دهیاران، توجه به مختصات شهر اسلامی در برنامه ریزی، مبارزه با تجمل گرایی در شهرداری، تسهیل و تسریع کار مردم، استفاده از روش های علمی در اداره شهر و جلوگیری از قانون فروشی از دیگر مسائلی است که نباید اعضا شورا آن را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرزین با بیان این که استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و توان آن می تواند به شهر کمک کند، ادامه داد: وارد ۴۰ سالگی انقلاب می شویم و این امر فرصت خوبی برای ارائه تصاویر هنرمندان انقلاب اسلامی با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده است.

وی اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سال انقلاب می توان المان های مخصوص آن را در شهر نصب کرد و همچنین المان شهدا و قیام پنج آذر را در دستور کار قرار داد.

گرزین در خصوص پنج آذر گفت: قیام پنجم آذر هم ردیف با سایر قیام ها در کشور است و باید مقدمات دیدار با رهبری در این روز فراهم شود.

وی با اشاره به فضاسازی منظر شهری در شهرک ایثار، تصریح کرد: باید پیام های شهدا و وصیت نامه های آن هم لحاظ شود.

گرزین خاطرنشان کرد: شفافیت در امور شهرداری بسیار مهم است زیرا این امر از فساد و رانت جلوگیری می کند.

وی در پایان گفت: نباید رانت اطلاعاتی داشته باشیم و باید همه شهروندان به آن دسترسی داشته باشند.

کد خبر 4436172

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر گرگان گرگان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج مرز مهران شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد