Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از روند آماده سازی و برنامه های فرهنگی موکب نورالحسین(ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مصطفی قبادی سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، (شنبه، 28 مهر) به همراه مسئول روابط عمومی این دبیرخانه و دبیرخبر خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان کرمانشاه، از موکب های نورالحسین(ع) واقع در هوانیروز و میدان امام خمینی(ره) دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قبادی، با اشاره به اهداف و برنامه های ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: موکب نورالحسین(ع) به عنوان یکی از موکب های شناسنامه دار استان کرمانشاه است که طی سال های اخیر برنامه های شاخصی در  پذیرایی و اسکان از زائران امام حسین(ع) داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه این موکب مردمی توسط کانون فرهنگی هنری نور مسجد نورالحسین(ع) راه اندازی و اداره می شود، افزود: ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موکب نورالحسین(ع) را به عنوان یکی از چهار موکب دایر شده در شهرهای مرزی واقع شده در مسیر حرکت زائران همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی مورد توجه و حمایت خود دارد.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تأکید ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بر اجرای برنامه های فرهنگی؛ استقرار روحانی جهت اقامه نماز جماعت و فراهم کردن فضای لازم برای استراحت و پذیرایی از زائران کربلای معلی را در راستای این رویکرد فرهنگی و مذهبی مورد تأکید قرار داد.

 

حجت قاسمی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد نورالحسین(ع)، نیز در این بازدید با بیان اینکه موکب این کانون فعالیت خود را از روز (چهارشنبه، 25 مهر) آغاز کرده است، گفت: موکب نورالحسین(ع) از اولین موکب های دایر شده استان کرمانشاه در اربعین امسال است.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون موکب نورالحسین(ع) در مقابل هوانیروز واقع در جنب مسجد زارعی و میدان امام خمینی(ره) دایر شده است، افزود: موکب دایر شده در میدان امام خمینی(ره) علاوه بر پذیرایی از زائران، راهنمایی آنان برای اسکان موقت و ادامه مسیر خود در این سفر معنوی را در دستور کار خود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه موکب نورالحسین(ع) جهت جمع آوری نذورات مردمی برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در میدان آزادی شهر کرمانشاه، گفت: موکب میدان امام خمینی(ره) به عنوان موکب اصلی نورالحسین(ع) که وظیفه راهنمایی، پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی را برعهده دارد، در صورت مشارکت برخی از ادارات و در اختیار گرفتن امکانات لازم برای برپا کردن چادرهای خیمه ای و مفروش کردن آن، بزودی فضای لازم برای اسکان موقت زائران را در همین مکان فراهم خواهد کرد.

 

گفتنی است، ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، 4 موکب را در شهرهای مرزی و 6 موکب را با مشارکت جوانان ایرانی و عراقی در مسیر نجف تا کربلا دایر کرده است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد علمدار کربلا سازمان اوقاف و امور خیریه مرز مهران زائران اربعین حسینی موکب ستاد مردمی اربعین کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است