Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:31:06 GMT

احداث نیروگاه خورشیدی در فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۸۵۷

احداث نیروگاه خورشیدی در فرودگاه

خبرگزاری فارس: شهرام آدم‌نژاد امروز در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در راستای هوشمندسازی شهر بزرگ فرودگاهی امام خمینی (ره) با تیم حاذقی کار را آغاز کردیم، زیربنای این سطح سرویس، داده‌هایی بود که باید می‌شناختیم و داده‌کاوی می‌کردیم.

وی ادامه داد: در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حوزه فرودگاه، بیش از چهل خدمت به مردم ارائه می‌شود که اگر هرکدام با مشکلی مواجه شود، در میانگین نظرات مردم خروجی مناسبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از این فقط کیفیت مبنای رضایت مشتری بود، اما باید تخصص هم کنار آن لحاظ شود.

آدم نژاد با اشاره به افتتاح اپلی‌کیشن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز توسط وزیر راه و شهرسازی گفت: از ویژگی‌های این اپلی‌کیشن تبدیل شنیدار به گفتار است که اولین بار در ایران رخ می‌دهد، این سیستم با لهجه، گویش‌ها و مکث‌های مختلف در ادبیات فارسی تنظیم شده است و گفتار را می‌شناسد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: مسئولیت اجتماعی، دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و حقوق شهروندی از سیاست‌های اصلی این اپلی‌کیشن است.

وی با بیان اینکه این اپلی‌کیشن با یک سؤال حتی به زبان محاوره‌ای، کل اطلاعات پرواز را ارائه می‌دهد، گفت: اطلاعاتی که در این حوزه ارائه می‌شود، شامل اطلاعات پرواز، مسیریابی، پرداخت عوارض، نرخ ارز و البته سکه، اوقات شرعی، وضعیت آب و هوای مبدأ و مقصد، رزرو هتل، اطلاعات پارکینگ‌ها، همچنین در موضوع تاکسی‌ها نیز تا دو ماه آینده دیتا‌ها تکمیل می‌شود.

وی اظهار داشت: تا دو سال آینده ۲ میلیون اصل گونه‌هایی که کمتر به آب نیاز دارند در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کاشته می‌شود، همچنین قرارداد نیروگاه خورشیدی در فرودگاه امام (ره) در حال انعقاد است.

منبع: فردا

کلیدواژه: احداث نیروگاه نیروگاه خورشیدی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی