Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دریجانی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: بیمه سلامت در استان یزد در سال جاری به طور میانگین ماهانه ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بیمارستان‌های خصوصی و ۱۲ میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی یزد و در مجموع ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت درمان و بستری بیمه شدگان سلامت پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حدود ۴۲ درصد از هزینه‌هایی که بیمه سلامت استان یزد صرف می کند، مربوط به بیمه شدگان استان‌های دیگر به ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و در مواردی استان‌های فارس، اصفهان و تهران است.

دریجانی با بیان اینکه پرداخت‌های بیمه سلامت استان یزد به داروخانه ها و پزشکان به‌روز است و پرداختی به بیمارستان‌ها نیز تا تیرماه انجام شده است، افزود: عمده بدهی بیمه سلامت مربوط به شش ماه از سال ۹۶ به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان یزد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیمه شدگان سلامت استان یزد یادآور شد: بیمه سلامت در استان یزد ۳۴۸ هزار نفر از جمعیت بیش از یک میلیون نفری را تحت پوشش قرار داده است.

دریجانی ادامه داد: کارمندان دولت، سایر اقشار شامل خانواده معظم شهدا، جانبازان، طلاب، بسیجیان، دانشجویان و بیمه شدگان روستایی و بیمه سلامت همگانی و ... افراد زیر پوشش این بیمه در استان یزد هستند.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی از سال ۹۲ و به صورت رایگان در کشور برای افراد فاقد بیمه فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: در استان یزد تاکنون ۸۵ هزار نفر تحت پوشش خدمات این بیمه قرار گرفته اند.

به گزارش مهر، از ۲۷ مهر تا سوم آبان هر سال به عنوان بیمه سلامت در کشور تعین و نامگذاری شده است.

کد خبر 4436178

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت استان یزد یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج مرز مهران شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان

اسرای فلسطینی که بیش از دو ماه قبل از بیمارستان ناصر در جنوب غزه ربوده شده‌اند با ارسال پیامی برای اعراب و نیز سازمان‌های مربوطه، از شرایط وحشتناک این اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر صحبت و اعلام کردند که در «سلاخ خانه» اسرائیل حبس شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، غیرنظامیانی که از بیش از 2 ماه قبل از مجتمع پزشکی ناصر در جنوب نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی ربوده شده بودند، در پیامی به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» اطلاعات هولناکی درباره شرایط غیرانسانی که در زندان‌های دشمن داشتند و شکنجه‌های وحشیانه‌ای که علیه آنها اعمال شده است ارائه دادند.

این اسرایی که ارتش اشغالگر آنها را از بیمارستان ناصر ربوده و شامل پزشکان، زنان، کودکان، سالمندان و بیماران هستند درباره شرایط وحشتناکی که اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های دشمن دارند، پیامی برای همه طرف‌های مربوطه از جمله صلیب سرخ، سازمان حقوق بشر، سازمان پزشکان بدون مرز و همه طرف‌هایی که در جهان عربی و اسلامی و جامعه بین‌المللی هنوز وجدانشان زنده است و به کودکان و سالمندان و بیماران و ... اهمیت می‌دهند، فرستادند.

این پیام توسط «احمد ابوعقل» یکی از ربوده شدگان آزاد شده به نمایندگی از همه این اسرایی که در معرض شنیع‌ترین شکنجه‌ها توسط نظامیان رژیم اشغالگر قرار دارند آماده شده است.

در این پیام آمده است که دشمن اشغالگر، فلسطینی‌ها را در سلول‌های محاصره شده با سیم خاردار بازداشت می‌کند و در هر سلول بین 100 تا 120 زندانی وجود دارد که تحت شکنجه و بازجویی روزانه قرار می‌گیرند و این افراد در یک سلاخ خانه و زندان «گوانتانامو» در اطراف نوار غزه حبس هستند.

در این پیام به پرونده دکتر «ناهض ابوطعیمه» مدیر بخش جراحی بیمارستان ناصر اشاره شده که در شرایط بسیار وحشتناکی به سر می‌برد. او وضعیت فوق بحرانی دارد و باید هرچه سریعتر درمان شود و صلیب سرخ باید اقدام فوری و جدی برای آزادی این پزشک انجام دهد.

بر اساس اطلاعاتی که در این پیام اسرای فلسطینی آمده است، نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌هایی که از غزه ربوده‌اند به شکل بسیار وحشیانه‌ای رفتار می‌کنند. در میان این افراد، مجروحانی هستند که زخم‌های آنها به شدت عفونت کرده و هیچ وسیله‌ای برای تمیز کردن زخم‌هایشان ندارند و از خون‌ریزی رنج می‌برند.

در پیام مذکور تاکید شده است که اسرای فلسطینی که ارتش دشمن آنها را از غزه ربوده، به غذا هم دسترسی ندارند و دائما گرسنه می‌مانند، به طوری که صهیونیست‌ها هنگام فیلم گرفتن از این اسرا غذا جلویشان می‌گذارند و بعد از تمام شدن فیلم غذاها را برمی‌دارند و اجازه نمی‌دهند بخورند. این اسرا که 64 روز است در غل و زنجیر هستند و چشمانشان هم بسته است دائما مجبورند دست‌هایشان بالا باشد و اصلا نمی‌توانند بخوابند.

بر اساس این پیام، همچنین صهیونیست‌ها رفتار بسیار غیرانسانی با اسرای زن فلسطینی دارند و آنها را مجبور می‌کنند مقابل دیگر اسرا لباس‌هایشان را دربیاورند.

حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کندافشای شکنجه‌های وحشیانه اشغالگران علیه بازداشت‌شدگان فلسطینیصهیونیست‌ها 3هزار فلسطینی را از غزه ربودند

نویسنده این پیام تاکید کرد که اشغالگران، این افراد را از مجتمع پزشکی ناصر ربودند تا مقاومت را در غزه تحت فشار قرار دهند.

در پایان این پیام با لحنی هشدارآمیز خطاب به اعراب گفته شده است: امروز نوبت ماست و فردا نوبت شما؛ اگر کاری برای حمایت از غزه نکنید.

این درحالی است که چند روز قبل مرکز حقوق بشری المیزان اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر از ابتدای تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه 3 هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان و سالمندان و پزشکان را از این منطقه ربوده‌اند و آنها را در زندان‌های نفحه و النقب در انزوای کامل از جهان بیرون قرار داده‌اند. همه بازداشت‌شدگان از لحظه بازداشت تا انتقال به مراکز بازجویی و زندان مورد شکنجه و رفتارهای جنایتکارانه و تحقیرآمیز قرار گرفته‌اند.

در همین راستا اخیرا یک پزشک اسرائیلی که در بیمارستان صحرایی ویژه اسرایی که نظامیان صهیونیست آنها را از نوار غزه بازداشت کرده‌اند، کار می‌کند، در گزارش خود که توسط هاآرتص منتشر شد اعلام کرد که تنها در دو هفته گذشته 2 تن از بازداشت شدگان فلسطینی به دلیل جراحت ناشی از زنجیرهایی که مدام در پاهایشان بوده، پاهای خود را از دست داده‌اند و پاهایشان قطع شده است. این اتفاقاتی که برای اسرای فلسطینی رخ می‌دهد متاسفانه تبدیل به یک امر عادی شده است.

وی درباره تغذیه این بازداشت شدگان فلسطینی هم گفت که حتی در داخل بیمارستان صحرایی هم نحوه توزیع غذا بین بازداشت شدگان فلسطینی بسیار توهین‌آمیز است. این افراد حتی نمی‌توانند از سرویس‌های بهداشتی استفاده کنند و به شکل غیرانسانی مورد توهین قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند لباس‌هایشان را کثیف کنند. نیروهای ارتش اسرائیل در بیمارستان صحرایی در تمام ساعات شبانه روز دست و پا و چشمان بازداشت شدگان فلسطینی را بسته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیش از نیمی از بازداشت شدگان فلسطینی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند به دلیل جراحت های شدید ناشی از دستبند و پابند که برای مدت طولانی روی دست و پاهایشان بوده نیازمند عمل های جراحی متعدد هستند. به عنوان مثال یکی از این افراد به دلیل بسته بودن دست‌های او با دستبند پلاستیکی برای مدت طولانی، دستش را از دست داد و این درحالی است که هیچ تحقیقاتی در این زمینه انجام نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است