Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:44:42 GMT

آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۷۹۲۳

آمار اخیر اشتغال استان یزد تعجب برانگیز بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که روز شنبه با حضور معاون امور اقتصادی استاندار یزد در استانداری یزد پیرامون بررسی بودجه و شاخص های کلان اقتصادی و تنگناهای اقتصادی و مالیاتی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: موقعیت اقتصادی کشور یک موقعیت حساس است و همه مدیران باید آمادگی کامل برای مدیریت شرایط سخت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارائه گزارش های مستدل و واقعی مدیران، باعث می شود تا نمایندگان بتوانند از منافع مردم استان در سطح ملی به نحو بهتری دفاع کنند.
نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: آمار اخیر اشتغال استان بسیار تعجب برانگیز بود و لازم است به جای برخی حرف های متناقض، دلیل این موضوع به صورت دقیق شناسایی تا راهکار فوری برای آن اندیشیده شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به پیش بینی چند سناریو توسط دولت برای جبران کسری بودجه عنوان کرد: مدیران استان نیز باید آمادگی لازم را برای مدیریت کارآمد شرایط را داشته باشند تا چرخه اداره امور تسهیل و فشار از روش مردم برداشته و اعتماد آنان نیز به سیاست ها جلب شود.

تابش با تاکید بر همدلی بیشتر مردم و مسئولان برای عبور از شرایط خطیر فعلی اظهار داشت: استفاده از توان یزدی تباران خارج از کشور و ارتباط استان یزد با استان های مرزی می تواند در حل برخی از مشکلات موثر باشد.

به گزاشر مهر، در این جلسه که با حضور نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار شد، مدیران استان به بیان روند مشکلات و اقدامات حوزه مدیریت خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی برای پیگیری امور در سطح ملی اتخاذ شد.

در این نشست هر یک از نمایندگان استان یزد نیز به بیان مسائل و مشکلات اقتصادی حوزه انتخابیه خود پرداختند.

کد خبر 4436179

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدرضا تابش یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد یاسوج مرز مهران شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند