Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی عبدالرزاق رهبر نماینده اهل سنت حنفی‌های ایران در مراسم حج و امام‌جمعه آق‌قلا اشاره به مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: سال گذشته در این مراسم بزرگ حضور یافتم و امیدوارم توفیق داشته باشم تا در مراسم امسال نیز حضور یابیم.

وی گفت: زیارت امام حسین و ائمه اطهار در مبانی اهل سنت بسیار تأکید شده است و در حقیقت عشق و علاقه به اهل‌بیت پیامبر بر هر مسلمانی لازم و واجب است و این مسئله اختصاصی خاصی به شیعه یا سنی ندارد و شامل همه مسلمانان می‌شود؛  این راهپیمایی به دلیل ارزش بالایی که برای وحدت و معنویت دارد، نه تنها مغایرتی با مبانی اهل سنت ندارد بلکه امری مستحب و تأکید شده است که همه‌ساله حضور اهل سنت در این مراسم قابل‌توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرزاق رهبر، تصریح کرد: مجتهدین مسلم اهل سنت زیارت امام حسین را مستحب و برخی از آنها حتی واجب شمرده‌اند؛ لذا اهل سنت برای استفاده از معنویات این مراسم، در راهپیمایی حضور می‌یابند تا ضمن اعلام وحدت و برادری با برادران شیعه خود، مانور وحدت و یکپارچگی را برگزار کنند؛ امروز همه دنیا چشم به مسیر کربلا دوخته و همه می‌بیند که شیعه و سنی چگونه دست‌به‌دست هم داده و به زیارت امام حسین می‌روند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران امام حسین عشق و علاقه شیعه مسلمانان کربلا شیعه و سنی امام حسین شیعه و سنی عشق و علاقه کربلا مسلمانان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد نمازگزاران، تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار را محکوم کردند.

نمازگزاران همدانی در این راهپیمایی با محکوم کردن جنایت‌های بی‌شمار رژیم صهیونیستی و تعدی به کنسولگری ایران عملیات وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار فرزندان ایران عنوان کردند و با شعار «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق» خواستار توقف حملات به غزه شدند.

این مراسم در همدان پس از اقامه نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره) تا چهار راه خواجه رشید برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رشتوندان از دلایل حضور خود در راهپیمایی ضد صهیونیستی می گویند
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی اهالی دیار هگمتانه در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه