Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@06:49:14 GMT

گاف بزرگ مسیح علی‌نژاد، او را مجبور به عذرخواهی کرد!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۳۳۹

گاف بزرگ مسیح علی‌نژاد، او را مجبور به عذرخواهی کرد!+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسیح علی‌نژاد فعال رسانه‌ای ضدانقلاب در چند سال اخیر از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده و از آن سوی دنیا، فکر تضعیف این نظام پایدار را در سر می پروراند. او دور و اطراف خود را با مشتی فیلم‌های دروغین از سطح شهر و کوچه پس کوچه‌های آن پر کرده‌ و فکر می‌کند با چند فیلم می‌تواند آبروی این نظام را که با خون هزاران شهید به دست آمده، از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

علینژاد این بار با انتشار فیلمی مربوط به ضرب‌وشتم یک دستفروش و دختری که قصد دفاع از او را داشت توسط ماموران شهرداری، در صدد این بود که با سو‌ءاستفاده از احساسات مردم، مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بی‌اعتماد کند. در ادامه فیلم مذکور را مشاهده می‌کنید.

اما حقیقت ماجرا این بود که شخصی دوربین به دست، از صحنه فیلم "پدر،نان" که گویا در این فیلم بازیگران آن مشغول بازی سکانس درگیری ماموران شهرداری با دست‌فروشان سطح شهر بودند، فیلم‌برداری کرده و برای مسیح علینژاد ارسال می‌‌کند. علینژاد که پس از چندی متوجه گاف بزرگ خود شد، با فشار افکار عمومی مجبور به عذرخواهی شد. وی با انتشار فیلم اصلی، به اشتباه خود اعتراف کرد و بابت آن از مردم عذرخواهی کرد. در ادامه فیلم اصلی این ماجرا را مشاهده می‌کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد