Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@05:31:56 GMT

هتلی از جنس یخ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۳۴۶

به گزارش پارس نیوز، 

دومین جزیره بزرگ ژاپن یعنی هوکایدو، در شمال ژاپن واقع شده است و زمستان‌های سردی هم دارد. ژاپنی‌ها سعی می‌کنند تا زمستان‌های هوکایدو را برای گردشگران جذاب کنند تا از این طریق بتوانند درآمد گردشگری خود را هم افزایش دهند. به جز فستیوال‌های زمستانی و پیست‌‌‌های اسکی که جاذبه‌های زمستانی اصلی این جزیره هستند، هتل‌های یخی هم رونق خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جالب‌ترین هتل‌‌های یخی ژاپن با نام Hoshino Resort Tomamu، در شهر شیموکاپو قرار دارد که حتی تخت‌خواب‌های آن هم یخی هستند.

دمای این منطقه در سردترین ماه‌های سال تا منفی ۳۰ درجه هم می‌رسد و همین شرایط اجازه می‌دهد که هتلی تمام یخی بدون نگرانی از آب شدن ساخته شود. اتاق‌های هتل یخی به شکل گنبدی هستند و در داخل اتاق‌ها همه چیز با یخ ساخته شده است. میز، صندلی، لیوان و ... یخی هستند.

هتل‌های درجه یک ژاپنی حمام‌های سنتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند و هتل یخی حتی در این مورد هم استثنا نیست. حمام هتل یخی بیرون از ساختمان آن است اما با این که آب داغی دارد، فضای اصلی آن باز هم یخی است. درخشش نور در میان یخ‌ها و بازتاب تصویر درختان در این فضا، جلوه‌ی زیبایی می‌سازد.

بعد از حمام هم می‌توان از اسپای تمام یخی لذت برد. بله اینجا همه چیز یخی است! اگر هم می‌خواهید از نوشیدنی‌های طبیعی در این فضای سرد لذت ببرید، قفسه‌های یخی آن انواع نوشیدنی گیاهی، لیمویی، شیر و ... را در خود جای داده‌اند.

در کنار این هتل تمام یخی، رستوران، مراکز تفریحات زمستانی، استخر بزرگ فضای بسته و مناظر طبیعی بکر وجود دارند که در طول زمستان بسیار شلوغ می‌شوند. برای رزرو کردن این هتل یخی باید از تابستان و بهار اقدام کنید چون استقبال زیادی از آن می‌شود و تعداد اتاق‌ها هم محدود است.

به نظر شما چنین مکان‌هایی که بتوان هتل یخی در آن ساخت در ایران هم وجود دارد؟ محلی که بتوان به راحتی به آن‌جا رسید و در تمام طول سال برف و سرما را در آنجا تجربه کرد؟ اگر چنین مکانی را در ایران می‌شناسید با ما در میان بگذارید. منتظر نظرات شما خوبان هستیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ژاپن درآمد اسکی زیبایی شیر زمستان سرما ایران اسکی خواب زمستان ژاپن سرما پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند

معلمی یعنی عشق، ایثار و از خودگذشتگی، سوختن برای ساختن آینده‌ای روشن؛ همچنانکه تمام معلمان این مرز و بوم با عشق در این مسیر سخت اما شیرین گام نهاده‌اند و با تمام توان در تربیت نسل‌ آینده ساز برای ساختن ایرانی آبادتر تلاش می‌کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078696 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرایط دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد+جزئیات
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • زنگ خطر سقط جنین در جامعه
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد