Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، روزنامه واشنگتن پست در بیانیه‌ای با اشاره به اعلام رسمی تلویزیون دولتی عربستان مبنی بر کشته شدن جمال خاشقجی، ستون نویس همین روزنامه و منتقد حکومت آل سعود اعلام کرد، عربستان هیچ دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود ارائه نمی‌دهد و در مقابل انتظار دارد جهان باور کند خاشقجی بر اثر یک درگیری فیزیکی کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن پست افزود آنچه عربستان در خصوص کشته شدن خاشقجی بیان کرد یک روایت نیست، بلکه سرپوش گذاشتن بر قضیه است.

ترامپ، کنگره آمریکا و جهان متمدن باید یک دلیل قابل اعتماد از عربستان طلب کنند. نمی‌توان به عربستان اجازه داد داستانی جعلی برای حفظ آبرویش بسازد.

انتهای پیام/

واشنگتن پست روایت عربستان از قتل منتقد سعودی را سرپوشی برای این قضیه دانست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان تروریسم قتل آمریکا دونالد ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست

کوئنتین تارانتینو «منتقد سینما» را که قرار بود دهمین فیلم و آخرین فیلم سینمایی وی باشد، کنار گذاشت.

به گزارش مهر، کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آن‌ها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

دیگر خبرها

  • تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
  • امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • دفاع جانانه مجری مصری از ایران: از آبرویش دفاع کرد
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل