Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی شیرین شارلوت با درخشش کمبا واکر.

طرفداری- تیم های میامی هیت و شارلوت هورنتس از ساعت 3:30 بامداد امروز در ورزشگاه امریکن ایرلاینز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با درخشش کمبا واکربا نتیجه 112-113 به سود شارلوت به پایان رسید.

کواتر نخست این دیدار با نتیجه 34-29 به سود شارلوت به پایان رسید. بازی زیبای کمبا واکر ستاره هورنتس در این کوارتر علت اصلی این اختلاف امتیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوج کار بازیکنان شارلوت کوارتر دوم بود جایی که این تیم توانست با 15 اختلاف امتیاز میامی را مغلوب کند تا نیمه نخست با نتیجه 72-51 به سود میهمان به پایان برسد.

با شروع کوارتر سوم، میامی به خود آمد و و توانست با 10 اختلاف امتیاز این کوارتر را پیروز شود تا اختلاف امتیازی به 9 امتیاز کاهش یابد. درخشش دواین وید در این کوارتر جالب توجه بود. از سوی دیگر ماشین امتیاز گیری شارلوت، یعنی کمبا واکر، هنوز امتیاز می گرفت.

در کوارتر پایانی این دیدار در حالی که دیدار با نتیجه 110-105 به سود شارلوت در جریان بود به یک باره تیم میامی توانست اختلاف را جبران کند و 1 امتیاز هم پیش بیفتد! اما خطای بازیکنان میامی بر روی کمبا واکر، درست زمانی که 5 صدم ثانیه به پایان کوارتر چهارم مانده بود، سبب شد تا دو پرتاب آزاد نصیب این بازیکن شود و واکر با تبدیل به گل کردن این پرتاب ها شارلوت را به پیروزی رساند.

کمبا واکر، فوق ستاره شارلوت هورنتس با کسب 39 امتیاز، 5 ریباند و 7 پاس منجر به گل ستاره بی چون و چرای میدان بود. در سوی مقابل دواین وید با کسب 21 امتیاز و 3 ریباند و 3 پاس منجر به گل نتوانست مانع شکست تیمش شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • جادوی شرق در سمرقند
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی