Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد جمالی نوبندگانی ،  در رابطه با اهمیت معرفی وزراء کارآمد به مجلس شورای اسلامی، گفت: اقشار آسیب پذیر بسیاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مواجه هستند از این رو گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم برای این وزارتخانه باید شناخت دقیقی از این حوزه داشته باشد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهارکرد: در واقع وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مدیر اجرایی خوبی باشد و بتواند از ظرفیت های اقتصادی برای احیاء مناسب صندوق بازنشستگی و رفع مشکلات آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه های پیشنهای دولت متناسب شرایط جنگ اقتصادی باشند

وی در خصوص ویژگی های گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ادامه داد: هم اکنون کشورمان در شرایط تحریم به سر می برد و در ماه های آتی نیز با تشدید جنگ اقتصادی مواجه می شود از این دولت باید فردی را معرفی کند که بتواند زمینه واردات و صادرات را در شرایط ثابت نگاه دارد و همچنین بتواند صنایع داخلی را از رکود خارج کند.

عدم تدبیر دولت در معرفی وزراء مناسب سبب تشدید مشکلات فعلی اقتصادی می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به اهمیت معرفی وزیر مناسب برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، تصریح کرد: این وزارتخانه نیز مسئولیت هماهنگی خاصی را بر عهده دارد که اگر وزیر پیشنهادی از توان و درایت برخورد نباشد، شاهد مشکلاتی خواهیم بود که اکنون درگیر آن هستیم.

نباید تصدی مقام وزارتخانه‌ها به افراد تعارف شود

جمالی نوبندگانی با اشاره به اینکه امیدواریم وزارء پیشنهادی خارج از بحث های جناحی و حزبی به قوه مقننه معرفی شوند، افزود: نباید مشاهده شود که در قالب رودربایستی ها  تصدی وزارتخانه به افراد تعارف شود بلکه باید افرادی با انگیزنه و روحیه جهادی معرفی شوند تا از موانع موجود عبور کنیم.

وزراء پیشنهادی باید مانند سرباز در جنگ اقتصادی باشند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به عبارتی می توان اذعان کرد که هم اکنون نیازمند ژنرال هایی هستیم که همچون یک سرباز به صورت شبانه روزی با امید و بهره گیری از نیروهای دلسوز و باسواد فعالیت کنند و به دیدگاه های مختلف احترام بگذارند.​

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جنگ دولت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وزارتخانه نوبندگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد