Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:50:21 GMT

جدیدترین اخبار از طرح پیش‌فروش لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۶۰۸

جدیدترین اخبار از طرح پیش‌فروش لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد واحدهای صنفی که به عنوان نماینده کارخانه در تهران اقدام به پیش‌فروش کالا می‌کنند هیچ مسئولیتی نسبت به تحویل کالا به خریداران ندارند.

طرح پیش فروش لوازم خانگی به صورت اینترنتی از سوی یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی از سه‌شنبه ۱۷ مهر ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح ۱۶۰ مدل لوازم خانگی شامل انواع یخچال و فریزر، لباسشویی و اجاق گاز در دو شیوه قیمت مقطوع و خرید با قیمت غیرقطعی و با سود مشارکت، به فروش می‌رسد.

در این باره محمد طحان‌پور - رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در طرح پیش‌فروش لوازم خانگی تنها کالاهای ایرانی فروخته می‌شود، گفت: شرکتی که اقدام به اجرای طرح مذکور کرده توانایی تولید کافی داشته و طرح پیش فروش لوازم خانگی را برای محصولات کارخانه خود در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در طرح پیش‌فروش نماینده‌هایی در تهران دارد، اظهار کرد: متقاضیان باید توجه کنند که پول پرداخت شده از سوی خریداران مستقیم به حساب کارخانه واریز می‌شود و واحدهای صنفی تعهدی نسبت به تحویل کالا به آن‌ها ندارند.

او افزود: وضعیت تولید در کشور مشخص نیست و ممکن است محصولات در زمانی که در طرح پیش‌فروش مقرر می‌شود، تولید نشده باشند. در این صورت واحد صنفی مسئولیتی در این زمینه ندارد و خریداران باید از طریق کارخانه تحویل کالا را پیگیری کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در ادامه نیاز مالی کارخانه‌ها را علت طراحی این طرح دانست و تصریح کرد: افزایش قیمت و کمیاب شدن مواد اولیه تولید لوازم خانگی باعث شده فروش این مواد به کارخانه‌ها فقط به صورت نقدی و حتی پیش فروش انجام شود، اما کارخانه‌ها معمولا پول کافی برای خرید نقدی مواد اولیه ندارند.

طحان‌پور خاطرنشان کرد: مشخص نیست وزارت صنعت، معدن و تجارت از این طرح خبر دارد یا خیر چرا که در ابتدا گفته شده بود که این وزارتخانه از این طرح مطلع است، اما پیش‌تر به تبلیغات این شرکت در صدا و سیما اعتراض کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام طرح پیش فروش لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ