Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک کارخانه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد.

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه Incident گفت: وقوع حادثه حرق در یک کارخانه تولیدی صنعتی در ساعت 22:34 شنبه شب به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه دو دستگاه خودرو فوماتیک، بالابر و شش تانکر آب به محل حادثه واقع در یک کارگاه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: شدت حریق به حدی بود که شعله‌های برخاسته از آن تا شعاع چندصدمتری از محل وقوع حریق نیز قابل رویت بود.

ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در بخش فضای باز یک کارخانه بزرگ صنعتی رخ داده و مساحتی حدود 1000 متر مربع که در آن اجناس تولید شده و ضایعات انباشت شده بود کاملا شعله ور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله های آتش به بخش هایی از یک سوله به مساحت حدود 300 متر نیز در حال سرایت بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آنان نیز با استفاده از نردبام اطفای هوایی حریق را در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند از گسترش حریق جلوگیری کنند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان دقایقی بعد موفق به مهار و اطفای بخش قابل توجهی از حریق شدند، افزود: در حال حاضر عوامل آتش نشانی در حال لکه گیری و اطفای کامل حریق هستند.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مورد فوتی و مصدوم نداشته است، گفت: پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دلخراش ملکه زیبایی روس + عکس آخرین پیامی که قاتل بی رحم تهرانی ارسال کرد + عکس تکرار فاجعه شراب مرگ در بندرعباس / محموله هایی که از ناصر خسروی تهران ارسال می شود ! مریم 40 ساله 44 بچه به دنیا آورده است +تصاویر مرد پشت پرده مذاکرات هسته ای ایران را بشناسید! / ناگفته های جذاب آقای مرموز! ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی پشت پرده فیلم درگیری ماموران شهرداری تهران با یک دستفروش + عکس دستگیری یک یاکوزا ژاپن در ویلای رامسر ! + عکس عکس تلخ 3 جوان ایرانی که در دریای خزر جان باختند جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! وحشت از مار سمی در پراید مرد سبزواری +عکس تجاوز به دختر دانشجو که به خاطر نمره پایان نامه به خانه استادش رفت! این خمینی را ندیده بودید! + عکس نقشه عجیب دختر تهرانی برای ازدواج با پسر افغان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کتک خوردن 3 پزشک در بیمارستان! + تصویر مردی یک زن را زیر چرخ های ماشین له و لورده کرد! / در تربت حیدریه رخ داد مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث عکس کرج کارخانه جاده مخصوص گسترده عکس فیلم ایران محکوم شد قتل مرد ایرانی امریکا سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه واقع در خیابان ۹۷ گلسار رشت، ۲۱ آتش نشان با ۶ خودروی آتش نشانی و آبرسان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه دست بکار شده و پس از مهار آتش سوزی، دودگرفتگی ساختمان را به صورت کامل برطرف کردند.

وی با عنوان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد