Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین ایزدیار، شناگر پر افتخار کاروان ایران در بازی های پارا آسیایی با حضور در خبرگزاری برنا درباره آخرین وضعیت آمادگی خود با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*آیا فکر می کردید که 6 مدال طلا و یک مدال نقره کسب کنید

در رنکینگ یک چیزهایی مشخص بود ولی اینکه بخواهم بگویم که صددرصد 7 مدال از 7 ماده ای که به آب زدم فکرش را نمی کردم و اینکه 6 طلا شود در ذهنم نبود ولی خدا را شکر تمام توانم را گذاشتم با کمک خدا و دعای مردم توانستم سربلند بیرون بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بعضی اوقات یک ورزشکار در یک رشته چند مدال به دست می آورد باعث می شود که روی مسابقات بعدی زیاد تمرکز نگذارد ولی برای شما اینگونه نبود و تا آخرین مسابقه آن تلاش و پشتکار و انگیزه را داشتید این از کجا نشأت می گیرد؟

ورزشکاران از لحاظ ذهنی تخلیه می شوند زیرا قبل آن مدال گرفته اند ولی من برای تک تک مدال‌ها مدال‌ها زحمت کشیدم و هزاران کیلومتر شنا کردم و تا آخرین لحظه و سانتیمتر تمام توانم را گذاشتم  با 12 صدم ثانیه نسبت به رقیب هندی ام که دوم شدند طلا را گرفتم و بدنم کامل تخلیه شد.

*در بازی های گذشته پارالمپیک و پاراآسیایی مدال های زیادی گرفته بودیم ولی یکی از مسایلی که این مدال های طلای شما را برای مردم و مسئولین شیرین تر کرد این بود که این مدال ها در ورزش شنا به دست آمد ورزشی که شاید خیلی ها هنوز باور ندارند که ما در یکسری ورزش های پایه و مادر موفق باشیم ولی شما این را ثابت کردید و استارت این موفقیت از کجا خورد؟

استعدادی که در بچه های ملی ایران است در هیچ کشوری نیست. همین رقیب قزاقستانی من دو سال در آمریکا تمرین کرده بود ولی بعد از من آمد و مدال نقره و برنز گرفت و این نشان داد که از نظر علمی چیزی از دنیا کم نداریم با اینکه شنا عقب است و استعداد بچه ها خیلی بالا است و اینکه در  رشته هایی مثل کشتی و وزنه برداری همیشه کسب مدال داشتیم و مردم از شنا و دوومیدانی انتظار کسب مدال نداشتند و امیدوارم با این مدال آوری راه برای بقیه شناگرها و رشته ها باز شود و خوب شد که دیده شدیم در نظر مردم و مسئولین و امیدواریم که بیش از پیش به ما بها دهند.

*آیا این اتفاق در پارالمپیک 2020 نیز خواهد افتاد؟

بحث پارالمپیک با بحث پاراآسیایی فرق دارد و یک مسابقاتی است که از کل دنیا می آیند، من آنجا ماده اصلی ام 100 متر قورباغه است که در لندن و ریوشرکت کردم و به فینال رسیدم ولی دیگر به فینال رسیدن من را ارضا نمی کند و توقع مردم از من بالا رفته است و امیدوارم که بتوانیم با تمریناتی که در مشهد زیرنظر مهدی ضیا دارم امیدوارم بتوانم روی سکو بروم و تاریخ ساز شوم.

*انتظارات از شما بیشتر شده و کار شما سخت تر است

انتظارات از من بالا رفت و کارم را سخت تر و سنگین تر کرد امیدوارم که توان داشته باشم و تلاشم را می کنم که در پارالمپیک 2020 روی سکو بروم.

*لقب مایکل فلپس ایرانی شما را خوشحال کرد

مایکل فلپس لقب بزرگی است و پرمدال ترین ورزشکار دنیا است و 23 مدال طلا دارد، اسم بزرگی است و امیدوارم که شایسته آن باشم و ممنون مردم ایران هستم که این لقب را دادند و امیدوارم که بتوانم آن را حفظ کنم.

*ورزش جانبازان و معلولین ما در 4-5 سال گذشته روند خوبی را طی کرده است از جمله شما و سیامند رحمان و بسکتبال و والیبال نشسته که توانستند برای اولین بار قهرمان شوند این از کجا نشأت می گیرد این انگیزه بین بچه های جانباز و معلول؟

اولا به آقای خسروی وفا برمی گردد که ریاست پارالمپیک را برعهده دارند ایشان خیلی خوب فدراسیون جانبازان و معلولین را حمایت کردند و دکتر صمیمی و در نهایت حمایت های وزیر ورزش و جوانان که جاکارتا تشریف آوردند و اولین طلای مسابقات را که در شنا بود مشاهده کردند و به من دادند این را می دانم که بچه های معلول می خواهند به دنیا ثابت کنند که چیزی کم ندارند و استعداد آنها بیشتر از افراد عادی است.

*بحث جداسازی کمیته ملی المپیک از پارالمپیک که توسط دکتر سلطانی فر اتفاق افتاد، فکر می کنم استارت موفقیت بعدی ورزش جانبازان و معلولان در مسابقات بعدی شود

این جداسازی خیلی خوب بود و باعث شد که بهتر دیده شویم و به نفع مان شد و باعث شد بودجه بیشتر در اختیار داشته باشیم و اردوهای بیشتری را برگزار کنیم من برای مسابقات جاکارتا دو هفته به مجارستان رفتم و خیلی کمکم کرد در کسب این نتایجی که گرفتم.

*کسب ششمین مدال طلا که کسب کردید یک سروصدای دیگری هم کرد در خصوص 6 گل معروف پرسپولیس که مشخص شد یک قرمز دو آتیشه هستید

عدد 6 متعلق به تیم پرسپولیس و هر کسی تیم محبوبی دارد و تیم مورد علاقه من پرسپولیس است ولی الان پرسپولیس چون در جام باشگاه های آسیا هستند برای ایران افتخار کسب می کنند چون نماینده ملت ایران هستند و برای ایران افتخار کسب می کنند و فرقی ندارد که قرمز باشد یا آبی الان دیگر یک نماینده از ایران است که امیدوارم یکم آبان به فینال برسند.

*بازی برگشت به ورزشگاه می روید

بله، آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس من را دعوت کردند و حتما به ورزشگاه خواهم رفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بودجه پرسپولیس مشهد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد

ورزشکار کرمانی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، پیمان نصیری از چهره‌های شاخص ورزش کرمان و باشگاه مس که دارای مدال‌های متعدد جهانی در رشته دوومیدانی است، در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با اهدای مدال خود به سردار امیرعلی حاجی زاده، از اقدام سپاه در اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود، گفت: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده است، برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف‌آرایی عجیب و غریبی شد.

به گزارش ایمنا، پیمان نصیری پیش از این نیز در زمان حیات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، یکی از مدال‌های جهانی خود را تقدیم این سردار رشید اسلام کرده بود.

عملیات «وعده صادق» با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد.

کد خبر 749930

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند