Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تأثیر واگذاری فروش نفت به بخش خصوصی در دور زدن تحریم‌ها اظهار کرد: بنده با این رویکرد بسیار موافقم، چراکه بخشی از تولیدات نفت کشور باید مانند دیگر کشورها در بورس کالا عرضه شود.

وی افزود: در صورت واگذاری بخشی از صادرات نفت به بخش خصوصی، این بخش می‌تواند محصولات نفتی را به راحتی حتی در شرایط تحریم نیز به پالایشگاه‌های مختلف دنیا عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی تصریح کرد: به واسطه عرضه نفت در بورس کالا می‌توان بخش عمده‌ای از تحریم‌های نفتی را دور زد، چراکه آمریکا نمی‌تواند تحریم را تا حد پالایشگاه‌های خصوصی و کوچک جلو ببرد.

عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: عرضه نفت در بورس به تصویب دولت رسیده است اما نباید فراموش کرد که حجم معاملات نفتی در بخش خصوصی به اندازه‌ای نخواهد بود که بتواند تمام مشکلات کشور در زمینه صادرات نفت را حل کند، اما می‌تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات کشور ما این است که متأسفانه دولت‌ها به بخش خصوصی اعتماد چندانی ندارند، در حالیکه اگر 10_15 سال پیش که بورس نفت ایجاد شد، بازاریابی و مکانیزم‌ها توسط بخش خصوصی انجام می‌شد، می‌توانستیم در تحریم‌های آمریکا شرایط به مراتب بهتری داشته باشیم.

خادمی گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به عرضه نفت در بورس دیدگاه مثبتی دارد، اما وزارت نفت هنوز از این مسئله اطمینان نداشته و نگرانی‌هایی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد