Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:24:55 GMT

کشف جسدپسر جوان با دستان بسته در باغ توت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۹۴۹

کشف جسدپسر جوان با دستان بسته در باغ توت

روزنامه خراسان: پیدا شدن جسد پسر جوان در باغ توت در منطقه کن تهران سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.
به گزارش رکنا، ساعت ۱۶ پنج شنبه ۲۶ مهر امسال مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری ۱۴۲ کن از پیدا شدن جسد پسر جوانی در یک باغ توت خبر داد. همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی و تیم تشخیص هویت برای تحقیقات ابتدایی در صحنه جرم حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارآگاهان با حضور در صحنه جرم با جسد پسر جوانی که دور گردنش طنابی بسته شده بود، روبه رو شدند.
مرد جوان که ماجرای پیدا شدن جسد را به پلیس اعلام کرده بود گفت: در حال عبور از باغ توت بودم که با پسر جوانی که روی زمین افتاده بود روبه رو شدم و وقتی نزدیک او رسیدم مشاهده کردم با جسد پسر جوان که دست و پاهایش بسته شده و طنابی دور گردنش بود روبه رو شدم. بدین ترتیب جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
بنا بر این گزارش، تیم‌های جنایی پلیس تهران به دستور بازپرس مرادی برای شناسایی هویت پسر جوان وارد عمل شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیدا شدن جسد باغ توت کن پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • جوان‌ها باعث پیشرفت‌های علمی بزرگ ایران هستند