Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@06:45:04 GMT

انتهای افق 2030، راهی به سوی ترکستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۸۹۷۳

انتهای افق 2030، راهی به سوی ترکستان

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یکی از بحران هایی که جوامع غربی با آن دست و پنجه نرم می کنند مسائل جنسیتی است. در آمریکا روابط بین نوجوانان، راحت و آزاد است به گونه ای که کمتر نوجوانی را می توان پیدا کرد که در سنین پایین شریک جنسی نداشته باشد.

نمود این مساله حتی در فیلم های غربیان نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله ای که از نظر آنان نه تنها هیچ مشکلی ندارد، بلکه به عنوان سوژه های اصلی فیلم های موفق استفاده شده است.

حال بگذریم از نوعی بیماری های جنسی که در بین افراد غربی رواج پیدا کرده است. این رهایی ها به جایی رسیده است که برای ارضای جنسی، آن طور که خود می خواهند و از طریق لایه های تاریک وب، برده های جنسی سفارش می دهند. آن ها حتی در سفارش های خود در مورد قطع کردن دست و پاهای فرد و از بین بردن تارهای صوتی وی تصمیم می گیرند تا به این شکل او را به یک حیوان، برای ارضای میل جنسی خود تبدیل می کنند اما نباید فراموش کنیم که این شخص قوه تعقل دارد؛ میفهمد اما نمی تواند حرف بزند.

به راستی چه شرایطی جامعه غرب را به این جا کشانده است؟!

در جوامع غربی موضوع حاملگی های ناخواسته نیز بسیار رواج پیدا کرده است و از بین هر 4 نوجوان آمریکایی یکی از آنان به بیماری های مقاربتی دچار می شوند و همه این ها نشات گرفته از آزادی و به اصلاح خودشان روشن فکری است که در مورد مسائل جنسی دارند.

حتی خود آمریکا نیز به این نتیجه رسیده است که رفتارهای جنسی نوجوانان مشکل اصلی سلامت عمومی در این جامعه است.

افرادی که اهل مطالعه و تحقیق باشند نظریات دانشمندی چون فروید در مورد مسائل جنسی و افرط بیش از حد وی را در این مورد می دانند او از بدو تولد کودک و از زمانی که شیر مادر خود را می خورد، نگاه جنسی دارد تا زمانی که شخص را در خاک سرد گور می گذارند نگاه افراطی وی به مسائل جنسی چیزی است که زبان زد خاص و عام است.

شرایط در جامعه غرب به جایی رسیده که خود کشورهایی که نماد تمدن را آزادی های جنسی و عدم تبعیض جنسی می دانستند به دنبال راه هایی برای جلوگیری از این آزادی های افراطی افتاده اند.

کشور های غربی با مطرح کردن سند 2030 در مورد ایران تلاش های زیادی را انجام داده و می دهند، تازمانی که رهبر معظم انقلاب این مساله را مطرح ننمودند، برخی با وجود آگاهی از آن، در مورد این سند حرفی به میان نیاورده بودند. این سند دارای بند های مختلفی است و مهم ترین چیزی که هر خانواده متدینی را نگران می سازد بحث آزادی ها و آموزش هایی است که طبق این سند، قرار است در مورد مسائل جنسی از کودکی به افراد آموزش داده شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این در مورد سند 2030 اعلام کرد که تسلیم سندهایی مانند این نخواهد شد، ایشان فرمودند: به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌ اصطلاح بین‌المللی تحت نفوذ قدرت‌های دنیا، برای ملت‌ها تکلیف مشخص کند؟ این روشن گری های رهبر باعث شد که دستگاه های مربوطه بیش از پیش هواس خود را در مورد مسائل این چنینی جمع کنند.

سند 2030 با وجود ظاهر پر رنگ و لعابی که با بند های به ظاهر مناسب و دهن پرکن خود مانند: فقر زدایی، زندگی سالم، پایان گرسنگی، مبارزه با تغییرات آب و هوا، حفظ و استفاده پایدار از اقیانوس ها و دیگر مسائل زیست محیطی ارائه داده اما در کنه خود مسائلی را در بر دارد که صریحتا می گوید هرگونه تربیت دینی خلاف حقوق بشر است.

با همه نکاتی که ذکر شد شرایط در جامعه آمریکا به نحوی شده که بحث عفاف یا خویشتنداری چندسالی است که در آن مطرح شده است. آن ها اکنون یک سوم بودجه فدرال آموزش جنسی در سال 2017 را برای مسائل آموزشی و تشویق نوجوانان به عفاف وترک هرنوع رابطه‌ی جنسی تاقبل ازدواج در نظر گرفته اند.

کل بودجه فدرال آموزش جنسی 299 میلیون دلار است که این بودجه برای بخش های زیر در نظر گرفته شده است:

برنامه های آموزشی شخصی: 75 میلیون دلار

جداسازی نوجوانان و سلامت مدارس: 33 میلیون دلار

جلوگیری از حاملگی نوجوانان: 101 میلیون دلار

آموزش های جلوگیری از انجام رابطه جنسی با ریسک: 15 میلیون دلار

جلوگیری از رابطه جنسی قبل از ازدواج: 75 میلیون دلار

این آمار ها در اینفوگرافی زیر قابل مشاهده است:

اکنون جامعه غرب در حالی به این نتیجه رسیده که باید از این آزادی های جنسی جلوگیری شود که عرف و دین ما از ابتدا این مسائل را به عنوان یک هنجار پذیرفته بود، غربی ها خود این راه را رفته و در آن شکست خورده اند لزومی بر این مساله نیست که اکنون ما نیز این راه را رفته و به اصطلاح پا جای پای یک شکست خورده بگذاریم.

انتهای پیام/

178 / 279 افق 2030 جامعه غرب سند 2030 مسائل جنسی دولت فدرال آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افق 2030 جامعه غرب سند 2030 مسائل جنسی دولت فدرال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!

روزنامه اعتماد از افزایش ۴۰ درصدی بودجه جامعه‌المصطفی خبر داده و آن را بیشتر از دانشگاه علامه طباطبایی و علم و صنعت برآورد کرده است.

جامعه‌المصطفی العالمیه، یکی دیگر از نهاد‌های مذهبی است که ردیف بودجه مستقلی دارد. این نهاد، در سال ۱۴۰۲، رقمی معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ برای سال جاری، دولت پیشنهاد کرده تا یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان دراختیار این نهاد مذهبی قرار بگیرد.

در همین حال ۲۰۰ میلیارد تومان هم بودجه اختصاصی پیشنهاد شده است که سرجمع می‌شود ۴۰ درصد افزایش بودجه برای سال ۱۴۰۳.

tags # بودجه 1403 سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند