Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@11:22:56 GMT

پادکست عاشقانه ای کازابلانکایی برای پاییز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۹۰۰۸

پادکست عاشقانه ای کازابلانکایی برای پاییز

دقت کردین؟ توو پاییز خیلی از معمولی ها، معمولی نیستن. یه جمله ی ساده که هیچ واژه عاشقانه ای توش نیست، می تونه عاشقانه ترین جمله زندگیت باشه. فکر کن دل توو دلت نباشه بری باهاش اونجایی که دوست دارین قدم بزنین. بعد طرح ترافیکی باشه اونجایی که می خواین با هم برین. راه هم دور دور دور. می گی بخشکی شانس. بعد یهو گلوپ یه مسیج می ده بهت که نوشته: واسه فردا، طرح ترافیک خریدم ماشین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

شبیه یک رویا که می‌رسد از راه
تو تا رسیدی ستاره ای افتاد
از دریاها گذشتی رها شدی در باد
دیدمت بوییدمت بوسیدمت در خواب
از تو دنیا زنده میشد آن شب مهتاب
دیدمت بوییدمت بوسیدمت در خواب
از تو دنیا زنده میشد آن شب مهتاب

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیدا شاملو کازابلانکا مصفا حاتمی وارش رگ خواب پاییز خواب سفید جبلی رضا براهنی فیاض هیچ رادیو پادکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت آذریار افزود: گونه درنای معمولی از گونه های شاخص زیستگاه های آبی چالدران که تنها محل جوجه آوری این گونه در کل کشور بوده و تندیس درنا به ارتفاع ۱۰ متر در پهنای ۲/۷۰ در ۲/۷۰ در راستای توجه ویژه به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی ساخته شده است.

آذریار گفت:درنای معمولی یکی از تنها چهار گونه پرنده درنا است که به عنوان درنای اوراسیا هم شناخته می‌‌شود، این گونه از درنا، پرنده ای بزرگ و با شکوه به رنگ خاکستری است که پیشانی و لورهای سیاه رنگی دارد و سر آنها دارای یک لکه قرمز کوچک در پشت پیشانی سیاه است.

شهرستان چالدران دارای ۳ تالاب مصوب در حوزه زیستگاه های آبی بوده که با توجه به داشتن تغذیه مناسب و امنیت حاکم در تالاب‌های این شهرستان بیش از ۳۰ گونه از انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر به ویژه گونه نادر ارک سرسفید و گونه درنای معمولی به این تالاب ها مهاجرت و این میراث های طبیعی بعنوان تنها محل جوجه آوری گونه درنای معمولی در کشور می باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!