Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختری 12 ساله در کارولینا قربانی هوس های کثیف پسری جوان شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جوانی 18 ساله در کارولینای شمالی به اتهام آدم ربایی و تجاوز Rape به دختری 12 ساله دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، متهم دایلان ایوان پس از این که قربانی را در کوچه ای خلوت دزدید به اجبار و با ضرب و شتم او را به داخل ماشین برد و مورد تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران گشت شبانه که حین انجام ماموریت متوجه صدای التماس و درخواست کمک دختری شدند با پیگیری و بررسی توانستند متهم را حین جنایتش در ماشین دستگیر کنند.

در حال حاضر دایلان ایوان به اتهام تجاوز در بازداشت است تا پس از تکمیل پرونده اولین جلسه دادگاه او برگزار شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دلخراش ملکه زیبایی روس + عکس آخرین پیامی که قاتل بی رحم تهرانی ارسال کرد + عکس کتک خوردن 3 پزشک در بیمارستان! + تصویر جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تکرار فاجعه شراب مرگ در بندرعباس / محموله هایی که از ناصر خسروی تهران ارسال می شود ! مرد پشت پرده مذاکرات هسته ای ایران را بشناسید! / ناگفته های جذاب آقای مرموز! ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مریم 40 ساله 44 بچه به دنیا آورده است +تصاویر این خمینی را ندیده بودید! + عکس نقشه عجیب دختر تهرانی برای ازدواج با پسر افغان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مردی یک زن را زیر چرخ های ماشین له و لورده کرد! / در تربت حیدریه رخ داد 2 روز جدال وحشتناک مرد 60 ساله با مارها در یک معدن دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! 50 سال زندان برای قاچاقچیان الکل در ایران ! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تجاوز Rape ضرب و شتم اخبار حوادث دختر قربانی جوان عکس ماشین عکس ایران فیلم محکوم شد قتل مرد ایرانی ازدواج امریکا قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد

 

منبع: چندثانیه

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند