Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش ایران، مسیح قائمیان معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گردشگری را به عنوان دبیر علمی نشست شهر هوشمند و پرداخت همراه برگزید.

این رویداد از جمله برنامه‌های جانبی ITE 2018 است که روز پنجشنبه 24 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
قائمیان از فعالان با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک است و شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، بر همین مبنا وی را به عنوان دبیر علمی نشست شهر هوشمند و پرداخت همراه انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تعامل دو سویه شهر هوشمند و صنعت بانکداری و پرداخت، ضرورتی حیاتی است. نشست شهر هوشمند و پرداخت همراه می‌خواهد به این پرسش‌ها پاسخ دهد که ابزارهای پرداخت به ویژه پرداخت موبایلی چه سهم و نقشی در این تعاملات و زیست هوشمند شهری دارد. تجربیات دنیا در این زمینه چیست؟ ما در کجای فرایند قرار داریم و چه بایدها و نبایدها در این میان وجود دارد؟
 
اینها موضوعاتی است که باید در همنشینی و تعامل شهرداران و متخصصان صنعت بانکداری و پرداخت مورد بررسی قرار بگیرد.      
 
محورهای نشست شهر هوشمند و پرداخت همراه عبارتند از: تجربه‌های داخلی و خارجی در این حوزه، چالش‌ها و راهکارهای گسترش روش‌های پرداخت موبایلی، نقش فین‌تک‌ها در ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر موبایل و چگونگی تنظیم روابط صنعت بانکداری و پرداخت، شهرداری‌ها و فین‌تک‌ها.  
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22  تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک گردشگری پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر، نام رسول خادم را حذف کرد

علیرضا دبیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا حسن یزدانی را انتخاب کردید؟ گفت: چون طلای المپیک دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رییس فدراسیون کشتی که این روزها سر دوراهی انتخاب در وزن حساس تیم ملی کشتی آزاد قرار گرفته است، اظهار داشت: اول این را بگویم که همه قهرمانان ما عزیز هستند اما چهار نفرشان ویژه‌تر هستند، پهلوان تختی، عبدالله موحد، حمید سوریان و حسن یزدانی. در واقع حسن یزدانی یکی از چهار کشتی گیر ویژه ایران است .

علیرضا دبیر در این موضع جدید خود، بار دیگر نام رسول خادم صاحب اولین طلای ورزش ایران بعداز انقلاب در المپیک را نادیده گرفت و او را حذف کرد. البته دبیر خودش هم طلای المپیک را در سیدنی کسب کرده است اما بین عزیزان کشتی، نام خودش را به زبان نیاورد.

دبیر افزود: دیگر اینکه طبق چرخه انتخابی تیم ملی هم، واقعاً حق حسن یزدانی بود. حسن یزدانی طلای المپیک را دارد.

دیگر خبرها

  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • علیرضا دبیر، نام رسول خادم را حذف کرد
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»