Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین پرویزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب ها در زمینه های مختلف مربوط به حوزه ایثار و شهادت است.
وی افزود: این 30 عنوان کتاب هم اکنون در مرحال آماده سازی از جمله فیپا و شابک هستند و به محض اتمام این مراحل به چاپ می رسند.
پرویزی تاکید کرد: یک مورد از این عنوان به صورت دیجیتال و بقیه به صورت فیزیکی بوده که موضوعات 28 عنوان در خصوص خاطرات شهدا، یک عنوان کتاب رمان حوزه کودک و یک عنوان نیز شعر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: این کتاب ها در زمینه های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت استان از جمله خاطرات شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای ترور و شهدای پیشمرگان کرد مسلمان، شهدای انقلاب اسلامی است.
پرویزی گفت: واحد انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان از سال 94 فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرده و تا کنون 90 عنوان کتاب در آن به چاپ رسیده است.
مردم کردستان در زمان های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و عرصه های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تامین امنیت پنج هزار و 470 شهید تقدیم انقلاب کرده اند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز بیش از 250 نفر از مردم این استان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند.
3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی