Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@10:02:09 GMT

آتش سوزی در کارخانه تولیدی صنعتی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۹۳۴۱

آتش سوزی در کارخانه تولیدی صنعتی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک کارخانه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارخانه تولیدی صنعتی در ساعت 22:34 شنبه شب به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه دو دستگاه خودرو فوماتیک، بالابر و شش تانکر آب به محل حادثه واقع در یک کارگاه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: شدت حریق به حدی بود که شعله‌های برخاسته از آن تا شعاع چندصدمتری از محل وقوع حریق نیز قابل رویت بود.
ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در بخش فضای باز یک کارخانه بزرگ صنعتی رخ داده و مساحتی حدود 1000 متر مربع که در آن اجناس تولید شده و ضایعات انباشت شده بود کاملا شعله ور است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله های آتش به بخش هایی از یک سوله به مساحت حدود 300 متر نیز در حال سرایت بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آنان نیز با استفاده از نردبام اطفای هوایی حریق را در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند از گسترش حریق جلوگیری کنند.
ملکی با بیان اینکه آتش نشانان دقایقی بعد موفق به مهار و اطفای بخش قابل توجهی از حریق شدند، افزود: در حال حاضر عوامل آتش نشانی در حال لکه گیری و اطفای کامل حریق هستند.
وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مورد فوتی و مصدوم نداشته است، گفت: پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

 


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی سوله یک انبار دو هزار متر مربعی که در شیراز طعمه حریق شده بود مهار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عید پور در خصوص اطفا حریق یک سوله در یکی از محلات شیراز اظهار کرد: در ظهر امروز_ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در ساعت ۱۳:۱۱ یک مورد آتش سوزی سوله انبار در بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

وی افزود: برای این حادثه از ۱۲ ایستگاه به محل آتش سوزی نیرو اعزام شد و خودروهای آب رسان، خودروهای دستگاه تنفسی و واحد هیدرانت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مواد داخلی سوله بسته‌های مواد غذایی با جنس کارتن و پلاستیک بود که به شدت قابل اشتعال بودند.

عیدی پور اضافه کرد: این سوله ۲ هزار متر مربع مساحت داشت که به صورت کامل طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود و با توجه به اینکه سوله‌های مجاور محتوی لوله و اتصالات ساختمانی بودند که بسته بندی آنها نیز از جنس کارتن و پلاستیک بود اولویت تیم عملیاتی پیشگیری از ادامه حریق به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در ۷ جبهه عملیات خود را انجام دادند و از گسترش حریق به اطراف جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون حریق کنترل شد و تیم آتش نشانی پس از پنج ساعت عملیات اطفا حریق در حال انجام لکه گیری و خاموش کردن آتش باقی مانده هستند.

کد خبر 745249

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد