Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه سال97 (نوبت نوزدهم ) این دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از امروز یکشنبه 29/07/1397 آغاز می‌شود و در روز یکشنبه 06/08/1397 پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در خصوص شرایط ثبت‌نام این آزمون، افزود: هر داوطلب بر اساس علاقه فقط می‌تواند در یک کد رشته امتحانی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون، ثبت‌نام و در امتحان مربوطه شرکت کند.

محسنی تصریح کرد: داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما به منظور ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی SANJESH.ORG مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

وی گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنما ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضا‌نامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در خصوص زمان توزیع کارت اینترنتی، گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه، بهمن سال 97 در روز جمعه مورخ 23/09/1397 برگزار می‌شود؛ داوطلبان لازم است از چهارشنبه مورخ 21/09/1397 لغایت پنجشنبه 22/09/1397 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار شد.

در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر داوطلب شرکت کرده اند.

پس از برگزاری آزمون در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود. از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار شده است.

کد خبر 6094887

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد