Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کوچکی، رییس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: سازمان اوقاف در جهت اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، با پرداخت کمک هزینه تحصیلی از دانشجویان قاری و حافظ قرآن کریم سطح استان حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه این حمایت‌ها از طریق پرداخت کمک هزینه شهریه ثابت و متغیر صورت می‌گیرد، افزود: قاریان و حافظان قرآن کریم می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم و ارائه به اوقاف استان، تمام و یا بخشی از شهریه پراداختی خود را در قالب کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوچکی تصریح کرد: دارندگان مدرک تخصصی حفظ یا قرائت درجه یک تا پنج، دارندگان رتبه عالی و ممتاز مسابقات حفظ کل و قرائت قرآن کریم و نفرات اول تا سوم مسابقات استانی اوقاف در رشته‌های حفظ کل و قرائت از جمله بهره‌مندان از این تسهیلات خواهند بود.
رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان افزود: دانشجویان قرآنی ضمن بهره‌مندی از تخفیف شهریه‌ای دانشگاه‌ها با ارئه اسناد مثبته به ادارات اوقاف کمک هزینه شهریه دانشجویی خود را پس از تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دریافت خواهند کرد.
کوچکی اظهار کرد: برای کاردانی چهار ترم، کارشناسی هشت ترم، کارشناسی ارشد چهار ترم، دکترای عمومی پزشکی 12 ترم و دکترای سایر رشته‌ها 8 ترم کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد و دانشجویان لازم است پس از پرداخت شهریه، کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی گواهی معتبر مدرک قرآنی و برگه تاییدیه پرداخت شهریه و گواهی اشتغال به تحصیل خود را به اوقاف ارائه دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا حمایت مالی حافظان و قاریان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند