Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپویس گفت: پرسپولیسی‌ها در بازی برگشت مقابل السد باید کاملا مسیر توپ رسانی به «بغداد بونجاح» مهاجم حریف را قطع کنند.

رحیم یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایرنا در رابطه با تقابل پرسپولیس برابر السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باید بداند که السد با بهره بردن از مهره های زیاد، توانایی جبران نتیجه بازی رفت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: السد بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و بازیکنان پرسپولیس باید حواسشان را معطوف به این موضوع کنند که آنها در همین ورزشگاه آزادی سه گل به استقلال زدند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان گوشزد کند که در زمین بی گدار به آب نزنند و هر کس مسئولیت خود را به درستی انجام دهد و به هیچ وجه اجازه مانور به بازیکنان السد داده نشود.
یوسفی اضافه کرد: پرسپولیس باید با سیاست این بازی را پشت سر بگذارد و قدرت حرکت و مانور و حفظ توپ را از السد بگیرد. از طرفی مدافعان کاملا باید بونجاح مهاجم السد را متوقف کنند و مسیر توپرسانی به او را قطع کنند.
پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: گل نخوردن باید در اولویت تیم برانکو باشد تا ازین مرحله هم با موفقیت بگذریم و راهی فینال شویم.
ورزشی**ع.ک**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرسپوليس السد بونجاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم