Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای حل اختلاف استانداری گلستان با ۵ رای احداث تقاطع غیرهمسطح افسران را تصویب و برای اجرا به فرمانداری گرگان ارسال کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ این لایحه که بزگترین پروژه عمرانی شهر گرگان به شمار می رود ، یک ماه پیش در شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شده بود اما در کمیته انطباق فرمانداری گرگان به دلایل نامعلوم و غیرموجهی رد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اینکه شورای شهر گرگان دلیل فرمانداری گرگان را برای رد این مصوبه کافی ندانست به شورای حل اختلاف استانداری گلستان شکایت برد و این شورای ۵ نفره نیز به اتفاق اکثریت آراء بر اجرای این مصوبه رای داد .

 اما متاسفانه با توجه به اینکه این شورا بالاترین مرجع برای تصمیم گیری در این قضیه است اما فرمانداری گرگان از ارسال جواب نامه استانداری به شهرداری و شورای شهر جهت اجرای پروژه خودداری می کند .

کارشناسان بر این باورند که فرماندار به دلیل فشارهای وارده از سوی مشاورین خود که عضو کانال گرگاندوستان نیز هستند ، سعی در به انحراف کشیدن این پروژه دارند اما شورای ترافیک استان و وزارت کشور و تمامی نهادهای کارشناس در این زمینه متفق القولند که این پروژه اجرایی شود .

نکته دیگر اینکه برخی ها معتقدند فرماندار تمایلی ندارد مناطق پایین شهر گرگان نظیر افسران به پیشرفت و شکوفایی برسد چه اینکه با احداث این تقاطع قیمت اراضی و خانه های این قسمت افزایش یافته و می تواند باعث رونق این نقطه محروم شهر گرگان شود .

انتهای پیام /

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است