Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، احمد سعادت هدف این طرح را گسترش و ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی بین دانش آموزان، ارائه خدمات هدفمند، معیشتی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند در مدارس و نیز پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تبیین و اجرای برنامه ‌های آموزشی، تقویت روحیه عزت ‌نفس و خودباوری، تقویت باورهای دینی و اعتقادی و سبک زندگی اسلامی ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان است افزود: یکی از گروه ‌های مهم در گسترش این فرهنگ پسندیده دانش آموزان بوده و این گروه با انتخاب آگاهانه همراه با مشارکت فعال در رفع مشکلات همنوعان نیازمند تلاش می کنند
احمد سعادت با اشاره به اجرای دوشنبه‌ های پرمهر از اول آبان امسال در 4 هزار مدرسه مازندران، افزایش و گسترش فرهنگ انفاق و صدقه، ایجاد انگیزه میان دانش آموزان برای کارهای گروهی عام‌المنفعه، تقویت باورهای دینی، کمک به اقشار نیازمند به ‌ویژه قشر دانش‌آموزی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: دانش آموزان هر هفته دوشنبه پس از اجرای مراسم صبحگاهی مبالغ 3 هفته نخست هر ماه خود را با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و نیز کمک ‌های هفته چهارم را به‌ عنوان حامی ایتام پرداخت می‌کنند.
احمد سعادت گفت: کمک های جمع‌ آوری ‌شده با اولویت مددجویان کمیته امداد (حوزه اکرام با اولویت ایتام و محسنین همان مدرسه9) در موضوع های هدفمند مانند مسکن، جهیزیه، درمانی، تحصیلی هزینه شده و هر مدرسه بعنوان یک حامی حقوقی تعریف‌ شده و دانش آموزان بعنوان حامی حقوقی کارت مخصوص حامیان قهرمان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشارکت مردمی کمیته امداد مدارس استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور