Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در يکي از حساس ترين بازي هاي اين هفته لاليگاي اسپانيا بارسلونا و سويا در نيوکمپ به مصاف هم رفتند که در پايان آبي اناري ها پيروز از ميدان خرج شدند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بارسلونا بازي را فوق العاده آغاز کرد و هنوز تن بازيکنان سويا گرم نشده بود اين تيم به گل اول رسيد. 4 دقيقه بعد سويا موقعيت خطرناکي را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجددا 4 دقيقه بعد ليونل مسي ضربه ديدني را به سمت دروازه سويا زد که توپ دفع شد. بعد از گل دوم بازي و بارسلونا، بازي کمي آرام شد تا مصدوميت مسي فرا رسيد. 10 پس از برخورد ليونل مسي جاي خودش را به دمبله داد و براي تشخيص مصدوميت روانه مرکز پزشکي شد. تا دقيقه 40 به نظر بارسا در شوک بود و سويا چند موقعيت ايجاد کرد تا در نهايت دقيقه 42 سمدو دروازه سويا را با خاطر مواجه کرد. در لحظات پاياني نيز دروازه بان سويا به خوبي توپ سوارز را سيو کرد. لحظاتي بعد نيز دقيقا چنين کاري را با ضربه راکيتيچ کرد. اولين موقعيت جدي بازي در نيمه دوم نيز دقيقه 54 رخ داد و ضربه سوارز راهي به دروازه حريف سرسخت پيدا نکرد. از دقيقه 58 به بعد شاهد 10 دقيقه طوفاني بوديم. ابتدا سوارز و سپس آندره سيلوا و وازکز دروازه ها را با خاطر روبرو کردند اما درخشش تراشتگن مانع از باز شدن دروازه تيم ميزبان شد. در ادامه نيز سويا تيمي دست و پا بسته نبود اما تراشتگن دورن دروازه درخشش بسيار خوبي داشت. در نهايت اما حملات سويلي ها جواب داد و آن ها يکي از گل ها را جبران کردند.

يوونتوس در هفته نهم سري‌آ، مقابل جنوا متوقف شد و نتوانست به روند پيروزي هاي خود ادامه دهد. يوونتوس که تمامي ديدارهاي اين فصلش را با پيروزي پشت سرگذاشته، براي ادامه روند خوبش به مصاف جنوا رفت. لئوناردو بونوچي که تابستان گذشته از ميلان به يوونتوس بازگشت، در غياب جورجو کيه ليني، بازوبند کاپيتاني يوونتوس را بر بازو بسته بود و يوونتوس در غياب کوروا سود، بخش جنوبي استاديوم که با محروميت روبرو بودند، به مصاف اين بازي رفت. بازيکنان آکادمي يوونتوس در بخش جنوبي استاديوم به جاي هواداران متعصب يوونتوس حضور پيدا کرده بودند. جنوا آخرين بار در ژانويه 1991 در تورين موفق به کسب پيروزي شده بود و از آن زمان تاکنون 15 شکست و سه تساوي را تجربه کرده بود. آن‌ها در شش بازي اخيرشان در تورين حتي موفق به گلزني نشده بودند. در سيزدهمين دقيقه اين کريستيانو رونالدو بود که مي رفت دروازه جنوا راباز کند، اما ارسال خوان کوادرادو از سمت راست که با ضربه سر رونالدو همراه شد به تيرک دروازه برخورد کرد و در ريباند تلاش آکروباتيک او براي باز کردن دروازه نتيجه اي به دنبال نداشت. در هجدهمين دقيقه، کريستيانو رونالدو موفق شد به راحتي دروازه جنوا را باز کند، شوت کانسلو  در پشت محوطه جريمه تغيير مسير داد و عدم هماهنگي ميان مدافع و دروازه بان جنوا باعث شد توپ به رونالدو برسد و او به راحتي با يک ضربه آرام دروازه جنوا را باز کند. رونالدو در ادامه با يک شوت از راه دور شانس خود را براي گلزني آزمايش کرد، اما ضربه او با فاصله کمي از کنار دروازه به بيرون رفت. تنها موقعيت جنوا در دقايق پاياني رقم خورد و ضربه روملو با فاصله زيادي از بالاي دروازه يوونتوس به بيرون رفت. نيمه نخست بازي با برتري 1-0 يوونتوس به پايان رسيد.
نيمه دوم بازي متعادل تر از نيمه نخست دنبال شد و يوونتوس تلاش چنداني براي خلق موقعيت نداشت. در پنجاه و دومين دقيقه، جدي ترين موقعيت بازي براي جنوا رقم خورد، ستاره اين روزهاي جنوا، پياتک با ضربه اي از پشت محوطه جريمه دروازه يوونتوس را هدف قرار داد، اما ضربه او با واکنش شزني راهي کرنر شد. روي کرنر ارسالي باز هم پياتک با ضربه سر مي رفت دروازه يوونتوس را باز کند، اما ضربه اش با فاصله کمي به بيرون رفت. در ادامه داگلاس کاستا به جاي کوادرادو براي يوونتوس به ميدان آمد. در شصت و هشتمين دقيقه، بازي محتاطانه يوونتوس در نيمه دوم کار دست اين تيم داد و بسا روي يک ارسال از سمت راست، درحالي که مدافعان يوونتوس به تصور بيرون رفتن توپ ايستاده بودن، با ضربه سر دروازه يوونتوس را باز کرد. در هفتاد و سومين دقيقه، ميرالم پيانيچ با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه جنوا را تهديد کرد و توپ با فاصله کمي به بيرون رفت. در ادامه دو ضربه ديبالا هم نتوانست ثمري براي يوونتوس به دنبال داشته باشد و ورود برناردسکي هم به ميدان، نتيجه اي به دنبال نداشت تا اولين تساوي يوونتوس در فصل جاري رقم بخورد و اين تيم نتواند روند پيروزي هايش را ادامه بدهد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا سويا يوونتوس جنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد

ایسنا/فارس نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد. 

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۸ فروردین‌ماه تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

بازیکنان فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانلرزاده، امید منصوری، لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل اذرنوشان، ابراهیم حیاتی، صالح غلامی، محمدقاسمی نژاد و مهدی مومنی نیز از ابتدا در ترکیب دریای بابل قرار گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمدجواد عبداللهی، فرزاد ایمان نژاد، اکبر عمرانی و حمید طیب تشکیل می‌دادند. 

بازی در نیمه نخست با برتری فجری‌ها همراه بود.
در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر داوود رجبی با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سبز و سفیدپوشان مازندرانی چسبید تا میزبان به گل اول دست پیدا کند. 
داوود رجبی دقایقی پس از این گل آسیب دید و جای خود را به حمید ملکی داد. 

در دقیقه ۴۵ فجر می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما شوت تماشایی محسن سیفی از فاصله ۲٠ متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فجر برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما کمتر توانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در سوی مقابل، دریا توان چندانی برای یورش به دروازه فجر نداشت و فقط یکی دوبار روی ارسال از جناحین خطرساز شد اما در دقیقه ۸۸ ضربه پای چپ میلاد ابطحی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه فجری‌ها برخورد کرد. 

در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت تلف شده، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی در سال ۱۴٠۳ دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد