Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@09:25:17 GMT

صنایع البرز داشته ها را به نمایش بگذارند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۹۷۰۲

صنایع البرز داشته ها را به نمایش بگذارند

« نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط استان البرز 26 تا 29 آبان امسال در گلشهر کرج برپا می شود.»
محمد امین بزازی پورفرشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای
معرفی دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان البر است که صنایع با بهره گیری از آن می توانند به بازارهای داخلی و خارجی زیادی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: واحدهای صنعتی استان هدفگذاری خود را نباید تنها متکی به بازار داخلی قرار دهند چرا که اگر در شرایط رکودی بنا برهرعلتی در بازار داخلی دچار مشکل شوند، دیگر فرصت جبران و جذب بازار خارجی را پیدا نمی‌کنند.
بزازی پور فرشی گفت: تسهیل فرصت های زنجیره تامین بازار، تبادل اطلاعات، ایده ها و فناوری و ایجاد ارتباطات بین بنگاهی و به نمایش گذاشتن توان و اهمیت نقش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد، از جمله اهداف برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صنعتی در استان، نمایندگان بازارهای هدف خارجی از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.
بزازی پور فرشی افزود: همچنین با کمک وزارت امورخارجه 56 کشور به عنوان بازار هدف تولیدات البرز شناسایی شده که بنا داریم از این بازارها با هدف شناخت هر چه بیشتر از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این نمایشگاه دعوت به عمل آید.
وی افزود: تقویت شرکت های مدیریت صادرات، رویدادهای استارت آپی، آموزش برای استراتژی نفوذ در بازارهای منطقه، آموزش استانداردهای مورد نیاز کشورهای هدف به واحدهای تولیدی، تامین مالی و دعوت از دستگاه های مانند بیمه و امور مالیاتی برای رفع مشکلات صنایع از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان است.
بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی در استان البرز فعالیت دارند.
7414/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان البرز صنایع کوچک فرصت های سرمایه گذاری فناوری مدیر عامل شرکت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از برنامه‌ریزی برای احیای ۴۵ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر، اظهار داشت: سال گذشته با شناسایی حدود 166 واحد تولیدی و خدماتی بهره‌بردار راکد 43 واحد بهره‌بردار راه‌اندازی شد و به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگشت.

وی افزود: در سال مهار تورم، رشد تولید و در راستای تلاش برای راه‌اندازی واحدهای راکد و تعطیل، 43 واحد تولیدی بهره‌بردار راکد با اشتغال 570 نفر که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان تعطیل شده بود، شناسایی شد و با مشاوره کارشناسان عارضه‌یابی، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمات‌رسان به چرخه تولید بازگشت.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین، خاطرنشان کرد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، مشکلات خرید مواد اولیه، مشکلات قضائی و همکاری بانک در ارائه تسهیلات از مشکلات اصلی واحدهای احیا شده است، با این حال این واحدها مستعد راه‌اندازی مجدد بودند.

صفاری تصریح کرد: محصولات این واحدهای تولیدی بهره‌بردار از جمله کابین آسانسور، انواع دوخت پوشاک، اسکلت فلزی ساختمانی، ورق کارتن، ظروف یک‌بار مصرف، خوراک آماده دام، روغن موتور، قطعات پلاستیکی پزشکی، میلگرد فولادی، موزائیک و کف پوش، جعبه کارتن، سیلیکات سدیم، انواع دوشاخه و سه‌شاخه برق، خوراک آماده آبزیان، ریخته‌گری چدن، رنگرزی نخ پنبه‌ای و الیاف مصنوعی، چسب، چسب پایه پلی اورتان، نخ پلی‌استر، پودر سنگ و شیرآلات بهداشتی است.

وی از برنامه‌ریزی برای احیای 45 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال 1403 خبر داد و گفت: در سال جاری نیز 45 واحد نیمه‌ راکد با ظرفیت تولید کمتر از 50 درصد ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید در دل روستا‌/ تولید ۶ هزار تن لوله و ۵ هزار ماشین آلات در روستای کوچک
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • سال گذشته از تعطیلی۴۳ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند
  • ۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود
  • ۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد