Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@22:42:56 GMT

رویارویی قاتل سریالی با همسر همدستش

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۹۷۸۹

رویارویی قاتل سریالی با همسر همدستش

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، میشل فورنیره و همسر سابقش مونیک اولیویه روز جمعه در دفتر قاضی که در خصوص پرونده دو قتل تحقیق می کنند، روبرو شدند. آقای فورنیه ملقب به «قاتل سریالی» به انجام هر دو مورد قتل اعتراف کرده است.

 

به گفته ریشار دلجانز، وکیل همسر قاتل سریالی، این رویارویی برای نخستین بار پس از یازده سال صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرونده اتهامات میشل فورنیره که تحقیقات آن مدتها است آغاز شده به قتل دو فرد به نام های «جوانا پاریش» و «ماری آنژل دومس» مربوط می شود.

 

 

 

جسد برهنه «جوانا پاریش» روز هفدهم ماه مه ۱۹۹۰ در مونتئو، منطقه ای واقع در شمال شرق فرانسه پیدا شد. تحقیقات مقدماتی نشان داد این زن جوان بیست ساله بریتانیایی که به عنوان دستیار آموزشی زبان انگلیسی در یک دبیرستان مشغول به فعالیت بود در حالی به قتل رسیده که پیش از آن مورد تجاوز و ضرب و شتم واقع شده است.

 

قتل «ماری آنژل دومس»، دختری نوزده ساله مبتلا به بیماری ناتوانی ذهنی دیگر اتهامی است که به میشل فورنیره وارد شده است. «ماری آنژل دومس» از روز هشتم ژوئیه ۱۹۸۸ در منطقه «یون» واقع در شمال شرق فرانسه ناپدید شد و تا به امروز اثری از وی پیدا نیست.

 

میشل فورنیره، قاتل ۷۶ ساله سریالی در بازجویی های اولیه دست داشتن در قتل این دو فرد را منکر شده بود اما در شش جلسه بازجویی انجام شده طی ماه های فوریه و مارس در حضور قاضی تحقیق پاریسی به دفعات به انجام این قتل ها اعتراف کرده است.

 

فراخواندن میشل فورنیزه و همسرش به دفتر قاضی تحقیق دو هفته پس از تلاش های مجدد برای یافتن جسد «ماری آنژل دومس» صورت گرفته است. به گفته یک منبع نزدیک به تحقیق، میشل فورنیره و مونیک اولیویه پیشتر به طور مجزا به محلی که فرد مقتول در آن ناپدید شده بود، برده شده بودند.

 

قاضی پاریسی قرار است تا پایان سال جاری تحقیقات مربوط به این پرونده را به اتمام برساند تا راه برای تشکیل دادگاه بدوی در سال ۲۰۲۰ هموار شود.

 

میشل فورنیره سال ۲۰۰۸ از سوی دادگاه «اردن»، ناحیه ای در شمال فرانسه به دلیل ارتکاب هفت قتل دیگر به زندان ابد محکوم شده بود. مونیک اولیویه، همسر سابق این قاتل سریالی نیز به دلیل همدستی با وی در ارتکاب پنج مورد قتل ابتدا به حبس ابد و سپس با توجه به برخورداری از تخفیف به بیست و هشت سال زندان محکوم شده بود.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زن آموزش یورونیوز قتل یورو تجاوز فرانسه انگلیس بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!