Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات لرستان گفت: مجتمع پرورش ماهی سپیددشت ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات احداث آن در دو فاز ادامه دارد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، کیارش بیرانوند شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر مجتمع پرورش ماهی سپیددشت 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات احداث همچنان در دو فاز آن ادامه دارد و چنانچه مجتمع به هلدینگ‌های مرتبط با بانک‌ها و یا بخش‌های خصوصی با توان مالی بالا واگذار شود، می‌توان اشتغال‌زایی گسترده‌ای را برای اهالی منطقه فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجتمع پرورش ماهی انار رود نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند اعتبار است، این پروژه آماده بهره‌برداری است و تنها مشکل معارض محلی را دارد که می‌توان با مبلغ 200 میلیون تومان این مشکل را برطرف کرد، همچنین اناررود قابلیت تولید 300 تن ماهی در هر دوره پرورشی داشته و تاکنون برای آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان  نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از پروژه‌های ایستگاه پمپاژآب، ایستگاه پمپاژ آب بن لار است که تکمیل و تحویل داده شده است.

وی افزود: برای ایستگاه پمپاژ جلگه خلج نیز از محل اعتبارات ملی، اعتبار گرفتیم و براساس توافقی که با پیمانکار انجام شد، مقرر شده که حداکثر در تاریخ 30 آذر ماه این پروژه تکمیل و تحویل داده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: ایستگاه پمپاژ ملیون نیز یکی دیگر از این پروژه‌ها است و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد و باید اعتبار لازم برای خط انتقال آن اختصاص پیدا کند که تا پایان سال این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه پمپاژ رنگین بان نیز در حال اجرا است و در صورت تامین اعتبار تا بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: در بحث ایستگاه پمپاژ آب چم کبود نیز این پروژه مشکل خاصی ندارد و تا اواخر آذر ماه این پروژه تحویل داده می‌شود.

بازدار با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ میشاخور در صورت تامین اعتبار لازم تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی نیز در صورت تامین اعتبار حداکثر تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک

 احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک بازدید کردند.

تلاش‌ها برای تخلیه ایستگاه پمپاژ فاضلاب شماره سه شهر کنارک که در اثر ورود آب سطحی ناشی از سیل و طوفان شب گذشته از مدار خارج شده  است، ادامه دارد.

 گفتنی است؛ ۷ عدد پمپ بزرگ و کوچک در حال تخلیه آب هستند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی