Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپ‌هایی که در لیگ برتر فوتسال استفاده می‌شود،در میان اهالی این رشته ورزشی به شیطونک مشهور شده‌اند و گفته می‌شود توپ‌های اصل در گمرک، اجازه ترخیص نگرفته است.

به گزارش ایسنا، توپ‌های لیگ برتر فوتسال در فصل جدید از همان هفته ابتدایی حاشیه ساز شد و بسیاری از مربیان و بازیکنان نسبت به کیفیت پایین آن اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ‌هایی که از سوی فوتسالی‌ها، «شیطونک» لقب گرفته است و براساس ادعای مربیان و کارشناسان باعث پایین آمدن کیفیت مسابقات نیز شده و درصد خطای بازیکنان در جریان بازی‌ها را بالا برده است.

در این میان مسئولان کمیته فوتسال معتقدند این توپ‌ها که از سوی شرکت آل اشپورت تامین شده، اصل بوده و مربیان تیم ملی نیز پیش از شروع فصل، آن را تائید کرده‌اند. ادعایی که توسط مربیان تیم ملی تکذیب شد و علی صانعی اعلام کرد توپ‌هایی که تائید کرده با توپ هایی که در لیگ استفاده می‌شود، متفاوت است.

اما سوال اینجاست که چرا از توپ‌های اصل خریداری شده در لیگ استفاده نمی‌شود؟ براساس شنیده‌ها، توپ‌های اورجینال آل اشپورت در گمرک مانده و اجازه ترخیص به این محموله داده نمی‌شود. اما تعداد محدودی از توپ‌های اصل در اختیار تیم ملی قرار دارد و به گفته ملی پوشان شاغل در لیگ برتر، تفاوت بسیاری بین توپ‌های استفاده شده در تورنمنت تبریز با لیگ برتر وجود دارد.

در چنین شرایطی دبیر سازمان لیگ درواکنش به انتقادها گفته این توپ‌ها در آزمایشگاهی در فرانسه مورد تائید قرار گرفته اما هیچ سندی که نشان دهنده تائید توپ‌ها باشد، منتشر نشده است. همچنین به سازوکار انتخاب تامین کننده توپ های لیگ نیز انتقاداتی وارد است چرا که سود بالای فروش آن به سازمان لیگ، باعث می‌شود بسیاری از شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده در رقابت با یکدیگر، قیمت پایینی را پیشنهاد دهند. این درحالی است که هیچ مناقصه‌ای برای انتخاب تامین کننده برگزار نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام توپ فوتسال علی صانعی کمیته فوتسال ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو

اتفاقی غیرقابل باور در کشتی نونهالان رخ داده است.

طرفداری | در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران، اتفاقی تلخ و تاسف‌بار رخ داد که جامعه ورزش را در شوک فرو برد. مربیان یکی از تیم‌ها با چاقو به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند و فضایی از وحشت و ناامنی را به وجود آوردند.

هنوز انگیزه دقیق این اقدام مشخص نشده است، اما برخی منابع از تسویه حساب شخصی به عنوان دلیل این درگیری خبر می‌دهند. با این حال، فارغ از انگیزه، این اتفاق نشان‌دهنده عمق فاجعه در ورزش کشور است.

حمله با چاقو در یک مسابقه ورزشی، آن هم در رده سنی نونهالان، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

مسئولان مربوطه باید به سرعت و قاطعانه با عاملان این اتفاق برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • طعنه اخباری به مربیان لالیگایی لیگ برتر